پیروزی در حلب نشانه اقتدار امت اسلامی است95/09/26

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با بیان اینکه دشمنان و مستکبران به شیعه و سنی رحم نمی‌کنند چون دشمن اسلام هستند، اظهار داشتند: این پیروزی نشانه اقتدار امت اسلامی است و کشورهای استکباری حامیان گروه‌های تکفیری از پیروزی در حلب به عزا نشسته‌اند و حتی چراغ‌های برج ایفل را خاموش کرده‌اند و جلسات فوق العاده در مجلس انگلستان تشکیل شده است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به ملاقات رمضان عبدالله با رهبر معظم انقلاب اشاره کردند و افزودند: حضرت آیت الله خامنه‌ای فرموده‌اند اگر کشورهای اسلامی متحد شوند پس از ۲۵ سال دیگر اثری از رژیم اشغالگر قدس باقی نخواهد ماند.

ایشان با بیان اینکه دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار از ارائه طرح ۱۰ ماده‌ای برای مقاومت مقابل صهیونیست‌ها توسط جنبش جهاد اسلامی خبر داده است، بیان کردند: رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند که این طرح نباید روی کاغذ بماند و لازم است تا اجرایی شود و فراموش نشود.

دیدگاه‌ها   

مصباح هدایت
#3 مصباح هدایت 1395-10-06 17:40
آره به نظر من هم این کار ایران بود این پیروزی را ایرانی ها باید جشن بگیرند :lol:
نقل قول کردن
مهدی فلاح
#2 مهدی فلاح 1395-09-28 04:38
بسیار عالی خیلی ممنون
نقل قول کردن
قریشی زاد
#1 قریشی زاد 1395-09-26 14:31
این پیروزی در حقیقت پیروزی ایران بود مانند پیروزی حزب الله بر اسرائیل که در حقیقت پیروزی ایران بر اسرائیل بود نقشه همه مستکبران را نقش بر آب کرد جا خوردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.