آیت الله شرعی از هیچ تلاشی در پیشبرد اهداف انقلاب مضایقه نکرد95/10/13

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، تبعیت و همراهی با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از ویژگی های آیت الله شرعی عنوان کردند و فرمودند: ایشان به عنوان شخصیتی انقلابی و مجاهد، از هیچ تلاشی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب دریغ نکرد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»،در گفت وگو با خبرنگاریکی از خبرگزاری ها با تسلیت ارتحال آیت الله شرعی، اظهار داشتند: ایشان از چهره های مجاهد و خستگی ناپذیر دوران انقلاب بودند.

امام جمعه قم با تجلیل از سوابق و خدمات انقلابی آیت الله شرعی، تصریح کردند: این شخصیت انقلابی در دوران نهضت، تامین کننده نیازهای مبارزین بود و از تاثیرگذاران صحنه های مبارزه محسوب می شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، تبعیت و همراهی با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از ویژگی های آیت الله شرعی عنوان کردند و افزودند: ایشان به عنوان شخصیتی انقلابی و مجاهد، از هیچ تلاشی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب دریغ نکرد.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین به خدمات و تلاش های آیت الله شرعی در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره داشتند و فرمودند: ایشان طی دو دوره، نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت و از جمله کسانی محسوب می شد که اقدامات و برنامه های ریزی های آنها در جهت تثبیت انقلاب بود.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به سوابق خدمات آیت الله شرعی به حوزه های علمیه، افزودند: ایشان به عنوان یکی از چهره های شاخص روحانیت اقدام به تاسیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کرد و این مرکز با عنایت خداوند، طی این سال ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی داشته و امروز به عنوان یکی از مراکز علمی و فرهنگی در سطح کشور به شمار می رود.

معاون جامعه مدرسین حوزه، آیت الله شرعی را عالمی مخلص، صبور، فداکار و دلسوز برای کشور و حوزه عنوان کردند و بیان کردند: حقیقتا انسان نسبت به از دست دادن چنین شخصیت هایی، بسیار متاسف و متاثر می شود.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: امیدواریم کسانی که راه و رسم این بزگواران را دیدند، بتوانند در مسیر زندگی از رفتار این عزیزان به عنوان الگو و اسوه استفاده کنند.

دیدگاه‌ها   

ناشناس
#1 ناشناس 1395-10-13 04:18
اگر صد کتاب درباه این مرد بنویسند باز هم کم گفته اند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.