دست آل سعود به خون مسلمانان آغشته است/ نظام آل سعود بزرگ ترین پشتوانه فکری، مالی و تبلیغاتی تکفیری ها است95/10/14

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، فرمودند: دست رژیم آل سعود آغشته به خون شیعه و سنی است و حق گویی، حق خواهی و عدالت گرایی، جرمی بود که شهید آیت الله شیخ النمر به خاطر آن به شهادت رسید.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه نخستین سالگرد شهادت آیت الله نمر در گفت وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها اظهارداشتند: این روحانی و مجاهد بزرگ در دفاع از مردم شیعه عربستان نقش مهمی داشت بطوریکه این مجاهد شیعه همواره همگان را در اعتدال در برخورد سفارش می کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در ادامه به بخشی از جنایت های خصمانه آل سعود اشاره داشتند و فرمودند: این رژیم در دوران جنگ تحمیلی از صدام حمایت کرد و امروز نیز با پرورش تکفیری ها موجب سلب آرامش از منطقه شده است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دست آل سعود آغشته به خون شیعه و سنی است، افزودند: نظام آل سعود بزرگ ترین پشتوانه فکری، مالی و تبلیغاتی تکفیری ها در منطقه می باشد و به خاک و خون کشیدن هزاران حاجی در فاجعه منا از دیگر جنایت های آل سعود است.

امام جمعه قم با بیان اینکه دست آل سعود در گسترش آتش افروزی و سیاست های جنگ طلبانه منطقه مشهود است، بیان داشتند: یکی دیگر از بزرگترین جنایت های آل سعود حمله به مردم مظلوم یمن می باشد بطوریکه آرامش ملت های زیادی در منطقه از جمله بحرین، سوریه، یمن، عراق و پاکستان توسط جنایت های آل سعود سلب شده است.

دیدگاه‌ها   

negahememar.ir
#4 negahememar.ir 1395-10-21 09:01
بر همه کفار لعنت
www.negahememar.ir
نقل قول کردن
شاهمرادی
#3 شاهمرادی 1395-10-14 20:32
آل سعود خون همه را به جوش آورده چرا از بین نمی ره خدا چرا این همه ظلم رو می بینه و کاری نمیکنه عجب صبری خدا داره
نقل قول کردن
خاشع زاده
#2 خاشع زاده 1395-10-14 12:27
ای کاش قدرتی داشتم و نسل این مردمان پلید آل سعود خبیث را از زمین پاک میکردم شیعیانی که مظلومانه به دست این ملعون ها کشته شدند و کسی مطالبه خونشان را نکرد
نقل قول کردن
الهه
#1 الهه 1395-10-14 10:20
مرگ بر آل سعود خائن یعنی میشه من زنده باشم نابودی این قوم را ببینم خدا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.