آرامش و برنامه ریزی های مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در اداره مجلس خبرگان در نوع خودش کم نظیر بود95/10/22

حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»  در ویژه برنامه "یار انقلاب" رادیو گفت و گو، با اشاره به حضور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان فرمودند: ایشان در مجلس خبرگان هم در نحوه اداره مجلس خبرگان و هم در بررسی دستورهای مربوط به مجلس خبرگان بسیار ظهور و بروز جدی داشت. زمانی که ایشان مجلس خبرگان را اداره می کرد و در سایر مسایل با تدبیر و درایت لازم برنامه ها را پیش می برد.آرامشی که ایشان در اداره مجلس خبرگان و برنامه ریزی هایی که در مجلس خبرگان داشت در نوع خودش کم نظیر یا بی نظیر بود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، بیان داشتند: ایشان چهره ای مدیر، مدبر و دارای توان بالایی در اداره هر مسئولیتی که بر عهده اش سپرده شده بود، داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری   با اشاره به حضور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان بیان داشتند: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان هم در نحوه اداره مجلس خبرگان و هم در بررسی دستورهای مربوط به مجلس خبرگان بسیار ظهور و بروز جدی داشت. زمانی که ایشان مجلس خبرگان را اداره می کرد و در سایر مسایل با تدبیر و درایت لازم برنامه ها را پیش می برد.

آرامشی که ایشان در اداره مجلس خبرگان و برنامه ریزی هایی که در مجلس خبرگان داشت در نوع خودش کم نظیر یا بی نظیر بود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فعالیت های مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان قبل و بعد از انقلاب یادآور شدند: ایشان در سالیان متمادی مسئولیت های مختلفی را بعد از پیروزی انقلاب عهدار بود و قبل از پیروزی انقلاب به عنوان یک چهره شاخص و مبارز و به تعبیر ما انسانی آب دیده بود و مراحل مختلف سختی ها و مشکلات را پشت سر گذاشته بود.

انسان ها را خوب می شناخت و مسائل را بخوبی تجزیه و تحلیل می کرد و از قدرت تحلیل بسیار بالایی در مسایل، کشور، منطقه ای و جهان برخوردار بود و موقعی که سخن می گفت با یک اشراف کامل همه خصوصیات را مدنظر قرار می داد.

دیدگاه‌ها   

بصیرت
#4 بصیرت 1395-10-28 18:14
بخدا آقا داره دق میکنه هی میگه بصیرت هی داد میزنه بصیرت باز این مردم نفهم راه خودشان را میرن
نقل قول کردن
حریری
#3 حریری 1395-10-26 07:50
دلم خیلی براش سوخت چه در زندگی و چه در مرگش مظلوم بود خیلی مظلوم حتی خانواده اش هم بخاطر پول اون رو می خواستند
نقل قول کردن
مشهدی زاده
#2 مشهدی زاده 1395-10-22 20:34
خدا بیامرزه من خیلی گریه کردم براش با اینکه هیچ نسبتی باهاش نداشتم نمی دانم چرا اینطوری دلم شکست
نقل قول کردن
حسین دومان
#1 حسین دومان 1395-10-22 06:27
پیر انقلاب رفیقی چون هاشمی داشت افسوس که عاقبت به خیر نشد همه از او به عنوان طلحه و زبیر یاد می کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.