مسؤولان کشور به داد دل مردم آسیب‌دیده شهرستان دیر برسند96/01/02

  نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند:از مسؤولان کشور می‌خواهم که به داد دل مردم آسیب‌دیده شهرستان دیر برسند که هنوز پس از گذشت یک ماه از سیل ویرانگر اواخر بهمن‌ماه سال گذشته در آخر اسفند نیز دچار یک گرفتاری دیگری شدند که خسارات فراوانی از خود بر جای گذاشت

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، بعد از ظهر دیروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در بندر دیر اظهار داشتند: حادثه اخیر در بندر دیر بسیار وسیع بوده که سبب شد آب وارد خانه‌های مردم شود، بخشی از دیوارهای منازل مردم تخریب شود و آسیب‌های جدی به قایق‌های صیادی که تنها راه درآمد عده‌ای از مردم این شهر است وارد گردد.

مردم از مسؤولان انتظارات و توقعات به جایی دارند و هنوز فراموش نکرده‌اند که قول و قرارهایی که به آنها در سیل اواخر بهمن ماه امسال اتفاق افتاد هنوز عملی نشده است.

در کنار این توقعات که به جاست در چنین مواردی حضور مسؤولان در کنار مردم هم می‌تواند تا حدودی دردهای آنها را کم کند.

در جریان سیل بهمن‌ماه امسال به گفته مسؤولان استان بوشهر، چهار هزار و 570 میلیارد ریال به شهرستان دیر خسارت وارد آمد که بخشی از این خسارت مستقیم اموال مردم و خانه و کاشانه آنها را از بین برد یا دچار خسارت وسیع کرد.

البته مردم فهیم شهرستان دیر که در تمامی سال‌های پس از انقلاب همراه با انقلاب بود‌ه‌اند و در تمامی زمانی‌هایی که نظام به آنها نیاز داشته انقلابی عمل کرده‌اند توقع ندارند که یک شبه تمام این گرفتاری‌های ناشی از سیل و رخداد دو روز گذشته رفع شود بلکه می‌خواهند ضمن این که مسؤولان در کنار آنها باشند اگر وعده‌ای هم می‌دهند نسبت به اجرای آن خوش قول باشند.

از مسؤولان کشور می‌خواهم که به داد دل مردم آسیب‌دیده شهرستان دیر برسند که هنوز پس از گذشت یک ماه از سیل ویرانگر اواخر بهمن‌ماه سال گذشته در آخر اسفند نیز دچار یک گرفتاری دیگری شدند که خسارات فراوانی از خود بر جای گذاشت.

دیدگاه‌ها   

خداپناهی
#3 خداپناهی 1396-01-04 06:34
زندگیم رو آب برد همه چیزم از دست دادم با پولی که میخوان بدن جایی رو آباد نمیکنه خواهش میکنیم پیگیر باشین دست ما به جایی وصل نیست فقط شما از ما حمایت میکنین بقیه همه حرف میزنن
نقل قول کردن
ارسباران
#2 ارسباران 1396-01-03 14:09
خدا پدر و مادرت را بیامرزه خدا هر چی میخوای بهت بده خدا از بزرگیت کم نکنه دلم خیلی گرفته بود ممنونم ازت
نقل قول کردن
مصطفی
#1 مصطفی 1396-01-02 07:14
سلام عرض میکنم خدمت آیت الله حسینی بوشهری بنده با افتخار به شما رای دادم و راضی ام و هنوز به این انتخابم افتخار میکنم امروز که نیاز به حضورتان داریم امدید و از ما دفاع کردید ممنونم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.