مدیران انقلابی باید در زمینه اقتصاد مقاومتی پای کار بیایند /باید برای رشد تولیدبه مردم میدان داد96/01/12

  امام جمعه قم فرمودند: برای رونق تولید باید به مردم میدان داد، چون زمانی که مردم در وسط میدان باشند کارها پیشرفت می‌کند.

حضرت آیت الله حسيني بوشهري«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به نامگذاری سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال» توسط مقام معظم رهبری اظهار داشتند: در سال گذشته، مردم ما نسبت به مسائل دینی و ارزش‌های انقلابی سنگ تمام گذاشتند و در اعتکاف، مراسم مذهبی از جمله در ماه‌های محر، صفر و ایام فاطمیه و سایر مراسم مذهبی حضوری پررنگ و چشمگیر داشتند که مایه افتخار همه ما بود.

ایشان حضور حماسی جوانان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس و ۹ دی را نشانگر رشد آگاهی مردم دانستند و تاکید کردند: این حرکت حماسی، دنیا را به تعجب وا داشت و مردم ما تودهنی محکمی به سردمداران آمریکا زدند.

در سال ۹۵ کاستی‌هایی داشتیم که عمده این کاستی‌ها در مسائل اقتصادی و معیشتی بود. البته در طول ۳۸ سال که از انقلاب اسلامی ما گذشته، نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت بزرگی به کشور و مردم ارائه کرده و زمینه‌های مهمی که برای پیشرفت کشور نیاز بود از جمله زیرساخت‌ها و خدمات گسترده در شهرها و روستاها انجام داده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مدیران انقلابی باید در زمینه اقتصاد مقاومتی پای کار بیایند، افزود: ما از نظر منابع زیرزمینی، سرمایه‌ها، فناوری و استعداد نسل جوان بسیار غنی هستیم. چرا از این سرمایه خدادادی و منابع انسانی کمک نگیریم؟ ما باید بتوانیم از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

امام جمعه قم به وجود ۳۳ میلیون جمعیت جوان در کشور اشاره کردند که می‌توانند در عرصه تولید نقش آفرین باشند.

ایشان به نقش قوای مجریه، قضاییه و مقننه در رشد تولید اشاره کردند و گفتند: قوه قضاییه باید امنیت را برای تولیدکنندگان تامین کند. قوه مقننه باید قوانین مورد نیاز را تصویب کند. قوه مجریه هم باید مدیران انقلابی و جهادی را پای کار بگذارد تا مشکل اقتصادی مردم برطرف شود و مردم احساس آرامش کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری تاکید کردند: باید به مردم میدان دهیم، چون زمانی که مردم در وسط میدان باشند کارها پیشرفت می‌کند.

ایشان با تاکید بر اینکه همه کارها از کانال دولت‌ها حل نمی‌شود، تصریح کردند: بروکراسی خشک اداری کارساز نیست و این مردم توان اجرای کارها را دارند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.