وفاداری ملت به جمهوری اسلامی/ دو انتخابات مهم96/01/12

حضرت آیت الله حسيني بوشهري«دامت برکاته» در خطبه های این هفته نماز جمعه قم ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را عنایت خدای متعال به ملت ایران توصیف کردند و گفتند: در روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ طاغوت سرنگون شد و در ۱۲ فروردین سال ۵۸ نظام جمهوری اسلامی در کشور اهل بیت مستقر شد. این نعمت بزرگی بود که نصیب مردم ما شد.

ایشان با اشاره به مشکل کشورهای دیگر در تحکیم و تثبت نظام خود، تصریح کردند: ۳۸ سال است که نظام جمهوری اسلامی با سربلندی و افتخار در این کشور استقرار پیدا کرده و با همه چالش‌ها مقابله کرده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با انتقاد از رفتار دوگانه آمریکایی‌ها گفتند: کنگره آمریکا روزی نیست که علیه ایران سخنرانی نکند و یا تحریم جدید تصویب کند. از آن طرف برای ما پیام نوروزی می‌فرستند. عجب مضحکه‌ای است.

ایشان به رای بیش از ۹۸ درصدی مردم به نظام جمهوری اسلامی اشاره کردند و بیان کردند: این ملت بر پیمانی که با نظام و رهبری و امام و انقلاب بسته بودند همچنان وفادار است.

استاد برجسته حوزه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، تاکید کرد: انتخابات از ارکان مهم مردم سالاری دینی و مایه عزت و اقتدار ملی است.

ایشان با بیان اینکه هر دو انتخابات بسیار مهم است، افزودند: رئیس جمهوری بعد از مقام معظم رهبری، دومین شخصیت در کشور مطرح می‌شود و اختیارات گسترده دارد و مردم باید با تیزبینی و درایت، به گونه‌ای انتخاب کنند که در طراز انقلاب اسلامی باشد. شوراها هم شهرداران را انتخاب می‌کنند و نقش برجسته‌ای در عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در توصیه‌ای به کاندیداهای انتخابات گفتند: کسانی که لیاقت دارند خودشان را به مردم عرضه کنند، از تخریب یکدیگر بپرهیزند و از شیوه های تبلیغات غربی استفاده نکنند و مواظب باشند از دخالت بیگانگان در انتخابات جلوگیری شود چون بیگانگان دلسوز مردم ما نیستند.

دیدگاه‌ها   

ملی مذهبی
#1 ملی مذهبی 1396-01-14 16:52
سلام مرصی از این توصیه پدرانه اما اگه وفاداری مردم نبود تا امروز خیلی ها مثل رئیس جمهور به فراموشی سپرده می شدن نه اینکه جولان بدن حتی تا جایی که مخالف رهبری حرف بزنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.