دشمن، شیعه هراسی را در غرب نهادینه کرده است/ مسئولان بخش های مختلف خود را به حوزه عرضه کنند و پاسخ بگیرند96/01/16

  عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با ذکر این مطلب که امروزه ایران، اسلام و شیعه هراسی در کشورهای غربی نهادینه شده، فرمودند: آنها از این حربه به عنوان یک نقشه راه استفاده می کنند.

حضرت آیت الله حسيني بوشهري«دامت برکاته» در دیدار با سید اسدالله دهناد رئیس مخابرات استان قم با ذکر این مطلب که ارتباطات نقش کلیدی در سرنوشت بشر دارد، گفتند: این جریان با حرکت رو به جلوی بشر خود را بیشتر نشان می دهد.

فضای مجازی و ارتباطی دو روی مثبت و منفی دارد، ولی دشمنان برای ملتهای جهان سوم به خصوص مسلمانان به دنبال روی دیگر ارتباطات یعنی روی منفی آن هستند.

امروزه امکانات و ظرفیتهای عظیمی در قم و حوزه علمیه قم وجوددارد که میتواند به راحتی خلاهای موجود را پر کند؛ امروز به حدی جوان و طلبه فاضل و جدی و مصمم فعالیت داریم که می‏ توانیم مدعی باشیم از این حیث نسبت به گذشته جلوتر هستیم.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: کسانی که سخت افزار و نرم افزار را در اختیار دارند، باید از حوزه بخواهند تا ظرفیتهای خود را شکوفا کند؛ در حقیقت همان گونه که بیان شده باید خود و نیاز خود را به قرآن عرضه کنیم و پاسخ بگیریم، باید پاسخ را از حوزه دریافت کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با ذکر این مطلب که امروزه ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی در کشورهای غربی نهادینه شده، گفتند: آنها از این حربه به عنوان یک نقشه راه استفاده می کنند.

باید با استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی با ایران هراسی،‌ شیعه هراسی و اسلام هراسی مقابله جدی کنیم و این کار با فرهنگسازی و استفاده از قابلیت ‏های این فضا محقق خواهد شد.

امام جمعه  قم بیان کردند: اسلام و تشیع زبان منطق و فهم و عقل و ادراک است و کسانی که سعی دارند خشونت را شالوده اسلام معرفی نموده و با استفاده از این فضا، به تبلیغات مسموم خود اقدام میکنند.

اگر خود را بسترساز ظهور میدانیم باید از روش های مختلف از جمله فضای ارتباطی این کار را تحقق ببخشیم؛ امروزه دشمنان به دنبال جنگ فرهنگی هستند و باید با ابزار فرهنگی آنها را در این جنگ مغلوب کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: نباید مرزهای ورود فضای مجازی را به کشور باز گذاشت تا دزد به راحتی به خانه ما وارد شود، بلکه باید همانگونه که در مرزها سیم خاردار و دیوار میکشیم، در مرزهای مجازی نیز چنین موانعی ایجاد کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.