حضور مردم در انتخابات موجب یاس دشمن می شود96/02/23

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، (22 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه قم به اعیاد شعبانیه اشاره کردند و گفتند: موضوع مهدویت و ظهور منجی تنها ویژه مسلمانان نیست و سایر ادیان و مذاهب نیز بر آن اعتقاد دارند.

در دوران غیبت منتظران وظایف خاصی دارند که باید به آن توجه داشته و همواره بکوشند تا زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم آورند.

متاسفانه کمبود اخلاق و رعایت این امر امروزه در جامعه مشاهده می شود که باید همواره کوشید تا اخلاق مداری در جامعه رعایت شود.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه به انتخابات اشاره کردند و بیان داشتند: خودباوری و تکلیف گرایی مهمترین موضوع در خصوص انتخابات است که به عنوان مظهر مردم سالاری دینی به شمار می آید.

خودباوری و تکلیف گرایی امر مهمی است که باید وظیفه خود را دانسته و به درستی و آگاهی در این انتخابات شرکت کنیم.

همگان وظیفه ‌داریم که با شناخت کافی و بررسی معیارهای لازم به فردی رای دهیم که دارای معیارهای لازم باشد.

حضور مردم در انتخابات موجب شکست و یاس دشمنان می شود و مردم ما هر جایی که به حضور آنها نیاز بوده در صحنه حاضر شده اند و این حضور موجب شکست دشمن شده است.

ایشان به برخی شعارهای کاندیدا اشاره کردند و گفتند: نامزدها باید شعارهای خود را بر اساس اختیارات قانونی ارائه دهند و از گفتن  شعارهای بی ‌اساس و بدون پشتوانه  به مردم دوری کنند و دست به تخریب و افترا علیه یکدیگر نیز نزنند.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشتند: کاندیدا که در مناظرات شرکت می کنند توجه داشته باشند که واژگان آنها الگویی برای مردم است و طبق فرمایش رهبر انقلاب باید همه اقدامات خود را معطوف به حمایت از مستضعفین، مشکلات معیشتی، اشتغال و رکود کنید.

دیدگاه‌ها   

موسی سدنی
#5 موسی سدنی 1396-02-26 07:38
طرفدارای رییسی دیگه همه جا هستن حالا ایشالا فردا میریم میدان شهدا که اقای رییسی میاد کولاک میکنیم
نقل قول کردن
omid
#4 omid 1396-02-25 05:28
وظیفه حکومت یک کشور به بهشت بردن مردم نیست؛بلکه استفاده صحیح از منابع کشور جهت رفع فقر و ایجاد رفاه برای شهروندانش است...
آخوندها رو چه به حکومت بشینین منبرتون رو برید
نقل قول کردن
طوفان رئیسی
#3 طوفان رئیسی 1396-02-25 05:25
طوفان رئیسی در شهر ما شهرکرد به پا شد استقبال گسترده مردم شهرکرد از حجت السلام رئیسی خیابان های منتهی به محل سخنرانی به دلیل ازحام جمعیت بسته شدند مردم عاشق افراد با صداقت هستند
نقل قول کردن
محمدتقوی
#2 محمدتقوی 1396-02-24 06:21
هی میگن روحانی رای میاره بابا این روحانی یکم دم از ازادی و ازادی میزنه چهارتا جوان دورش جمع شدن مگرنه رأیش کجا بود هه
نقل قول کردن
سلحشور
#1 سلحشور 1396-02-24 06:20
واقعا خنده داره مردم رو می خوان گول بزنن بزرگ ترین بزرگترین اختلاسی که روحانی از رییسی پیدا کرده نبات و پارچه سبز امام رضا بوده که تازه اگر راست باشه اونارو هم خودش گفت داده به فقرا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.