انتخابات ایران نمادی از دموکراسی واقعی است/ حضور مردم ایران برای دنیا بهت آوراست96/02/29

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفتند: مردم امروز با حضور پرشور و با بصیرت خود به دنیا نشان دهند که همواره مصلحت نظام اسلامی و انقلاب را رعایت می کنند و در راستای حمایت از آرمان های امام و رهبری و شهدا حرکت می کنند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در نخستین ساعت آغاز انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی خود را در صندوق سیار۵۴۹ انداختند.

این عضو شورای عالی حوزه های علمیه سپس در جمع خبرنگاران گفتند: مردم ما امروز حضور آگاهانه و انقلابی  در انتخابات خواهند داشت و نمادی از مردم سالاری دینی را به منصه ظهور خواهند رساند.

امیدواریم مردم ما همانگونه که در برهه های مختلف، تعهد خود را به اسلام و انقلاب به اثبات رسانده اند، امروز نیز با حضور پرشور و با بصیرت خود به دنیا نشان دهند، همواره مصلحت نظام اسلامی و انقلاب را رعایت می کنند و در راستای حمایت از آرمان های امام و رهبری و شهدا حرکت می کنند.

امروز همانگونه که از شواهد و قرائن مشخص است،  شاهد حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق های رای هستیم و نامزدها و طرفداران آنان نیز نشان می دهند که خواهان حضور پرشور و حداکثری مردم هستند و همواره این حضور مردم برای دنیا بهت آور بوده است و نمادی از دموکراسی واقعی در ایران است.

 

دیدگاه‌ها   

اویس نامداری
#1 اویس نامداری 1396-03-02 08:08
دیگه خیلی ها به این معتقد نیستن رای مردم را با تقلب عوض کردن و بخاطر مصلحت حرفی نمی زنن این حق خوری آشکاره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.