حوزه علمیه در پاسخگویی به شبهات فضای مجازی مسئولیت سنگینی دارد96/06/09

عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه جهان امروز و نیازها با گذشته متفاوت شده است، گفتند: شبهاتی که امروز از طریق فضای مجازی وارد فضای جامعه ما شده، مسئولیت همه را سنگین تر می کند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» عضو شورای عالی حوزه در گفت گو با یکی از خبرگزاری ها در حاشیه آغاز مراسم سال تحصیلی حوزه های علمیه سراسر کشور در مدرسه فیضیه، اظهار داشتند: آغاز سال تحصیلی را خدمت همه حوزویان تبریک عرض می کنم، امیدوارم در این سال طلاب عزیز، فضلا و اساتید در مسئولیت خطیر خود در تفقه در دین و آشنایی بیشتر نسبت به مسائل معرفتی اسلام، همت بیشتری کرده و از فرصت ها بیش از گذشته استفاده کنند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه جهان امروز و نیازها با گذشته متفاوت شده است، تصریح کردند: شبهاتی که امروز از طریق فضای مجازی وارد فضای جامعه ما شده، مسئولیت همه را سنگین تر می کند.

معاون جامعه مدرسین خاطرنشان کردند: امیدواریم با توجه به شرایط، نیازها و اقتضائات زمان مسئولیت پذیری ما هم بیشتر باشد تا در برابر ذات کبریایی حق و حضرت بقیه الله(عج) بتوانیم پاسخگو باشیم و تکلیف خود را نسبت به اسلام به خوبی انجام دهیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.