جایگاه رهبری در اسلام و نقش رهبری و اطاعت پذیری از رهبری باید مورد توجه قرار گیرد 96/06/09

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» طی سخنانی یکی از مسائل مورد نیاز نسل جوان را تبیین روحیه عدالت خواهی امیرالمومنین(ع) عنوان کردند و فرمودند: تبیین شخصیت فردی، دوران حکومت و آثار و کلمات حضرت علی(ع) به عنوان الگوی گفتاری و رفتاری بسیار مهم و لازم است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ارتباط انقلاب اسلامی و واقعه غدیر تاکید کردند و گفتند: جایگاه رهبری در اسلام و نقش رهبری و اطاعت پذیری از رهبری باید مورد توجه قرار گیرد؛ اینکه پیامبر اکرم، حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین و امام مسلمین معرفی کرد نشان می دهد که جامعه اسلامی نیازمند پیشوا و مقتدا است.

عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه جایگاه رهبری در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می تواند الهام بخش از واقعه غدیر باشد، عنوان کردند: ما ولایت فقیه را استمرار حرکت امامت می دانیم؛ باید در این موضوع سرمایه گذاری شود و ولایت فقیه و رهبری را با غدیر پیوند داد.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با بیان اینکه حرکت بازسازی واقعه غدیر در آینده نه چندان دور جهانی خواهد شد، گفتند: دنیا ظرفیت پذیرش غدیر، جایگاه امیرالمومنین(ع) و انقلاب اسلامی ما را دارد.

ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی هرچه دارد از غدیر و عاشورا منشا می گیرد، بیان کردند: موضوع غدیر با دقت و تامل در طول سال باید زنده بماند، غدیر منحصر به دهه ولایت نیست و آثار مرتبط با غدیر باید در طول سال دنبال و پیگیری شود.

 

دیدگاه‌ها   

سید علی فاطمی
#1 سید علی فاطمی 1396-06-11 06:38
دشمنان همیشه سعی کردند که جایگاه رهبری را تضعیف کنند و این جایگاه را حذف کنند اما با وجود مهره های کلیدی و مهم و تاثیر گذاری مثل شما به مقصودشان نمی رسند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.