وضعیت رقت بار میانمار به عدم وحدت جهان اسلام برمی‌گردد96/07/14

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، امام جمعه قم امروز (14 مهر) که در مصلای قدس قم برگزار شد به وقایع میانمار اشاره کردند و فرمودند: غصه همیشگی جهان اسلام موضوع میانمار است که طبق آمار موجود، حدود 500 هزار نفر در میانمار  از خانه و کاشانه خود آواره شدند.

امروز کودکان و زنان زیادی در میانمار با وضع رقت باری زندگی می‌کنند و ارتش میانمار به کمک بوداییان قصد قتل عام مسلمانان را دارند که این مصیبت جانکاه است و به عدم وحدت در جهان اسلام بر می‌گردد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به حادثه عجیب لاس وگاس آمریکا، عنوان کردند: اگر یک مسلمان این کار را انجام داده امروز شاهد معرکه گیری دشمنان بودیم، اما رسانه‌ها از جمله رادیو و تلویزیون به زبان فارسی در این باره سکوتی مرگبار کردند.

امام جمعه قم اظهار داشتند: اگر کار داعش بوده، آنچه را کاشته اید برداشت می‌کنید و اگر کار داعش نیست، نشان دهنده واقعیت تلخ در آمریکا است.

ایشان در پایان خطاب به ترامپ گفتد: جناب ترامپ به جای این که ایران و کره شمالی را تحریم کنی و برای ایران خط و نشان بکشی و به جای این که تحریم نفتی درباره ایران را مطرح و پایه‌های برجام را سست کنی، به فکر حیات و زندگی ملت خود باش که مردم آمریکا نیازمندتر به توجه هستند تا این که نسبت به جهان سوم چشم طمع داشته باشی.

دیدگاه‌ها   

samir
#3 samir 1396-07-18 08:09
salam iran ta be key mikhahad az mazloomane jahan defa konad magr iran vakil va vsie donyast be mardome iran beresid
نقل قول کردن
ناشناس
#2 ناشناس 1396-07-16 10:22
حالم بده از این همه ظلم می میرند چون مسلمانند
نقل قول کردن
زین العابدین حقی
#1 زین العابدین حقی 1396-07-15 09:09
مسلمانان دشمنانی چون صهیونیست ها دارند که هم ثروتمند هستند هم باهوش و از سادگی مسلمانان استفاده می کنند و از نقاط ضعفشان استفاده میکنند و مسلمانان را به جان هم می اندازند تا کی خونریزی برادری مسلمان به دست مسلمان دیگر انجام می شود چرا مسلمانان بیدار نمی شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.