صحنه‌گردان اصلی همه‌پرسی استقلال کردستان عراق آمریکایی‌ها هستند96/07/17

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پشت‌صحنه و صحنه‌گردان اصلی همه‌پرسی استقلال کردستان عراق آمریکایی‌ها هستند، فرمودند: در ظاهر آمریکایی‌ها می‌گویند که با این‌ همه‌پرسی مخالف هستیم اما هم آمریکایی‌ها و هم قطعاً صهیونیست‌ها در این ماجرا نقش دارند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در پاسخ به خبرنگاران با اشاره به جایگاه ویژه روحانیت در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی اظهار داشتند: اینکه عده‌ای جایگاه روحانیت را نادیده می‌گیرند و برای این جایگاه درصد تعیین کنند کار درستی نیست، در هر مرحله‌ای بخشی از روحانیت یک نظری داده و بخشی دیگری از روحانیت نظر دیگری ارائه کرده است و الزاماً نظرات مطرح‌شده در مقابل روحانیت نیست.

نایب‌رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل هیئت اندیشه‌ورز اشاره کردند و افزودند: تدین مردم وظیفه‌ای است که مربوط به تمام روحانیت است و اساساً رسالت روحانیت این است که مردم را با دین خدا آشنا کنیم و این‌یک واقعیتی است.

آیت الله حسینی بوشهری با  اشاره به همه‌پرسی استقلال کردستان عراق گفتند: ما معتقدیم این اقدام در نهایت به نفع مردم کرد تمام نخواهد شد، چراکه این کار با طراحی‌های بیگانگان و کسانی است که به منطقه چشم طمع دوخته‌اند و همان‌طور که گفته‌شده این‌ها به دنبال شکل دادن اسرائیل دوم در منطقه هستند.

ایشان با بیان اینکه پشت‌صحنه و صحنه‌گردان اصلی این همه‌پرسی آمریکایی‌ها هستند، ادامه دادند: در ظاهر آمریکایی‌ها می‌گویند که با این همه‌پرسی مخالف هستیم اما هم آمریکایی‌ها و هم قطعاً صهیونیست‌ها در این ماجرا نقش دارند و تنها این مسئله به استقلال اقلیم کردستان عراق منجر به نخواهد شد بلکه یک نقشه‌ای است که سالیان سال بر تجزیه در منطقه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این منحصر به عراق هم نخواهد بود.

دیدگاه‌ها   

حسن سالمی
#3 حسن سالمی 1396-07-22 15:35
دیشب روحانی جواب عربده های ترامپ را داد و همه مردم بار دیگر به رییس جمهور خود افتخار کردند
نقل قول کردن
علی فقیری
#2 علی فقیری 1396-07-19 18:04
عامل اصلی گرفتاری های جهان آمریکای جهانخوار است خدا به حق امام زمان نابودش کند ان شا الله
نقل قول کردن
ناشناس
#1 ناشناس 1396-07-17 06:40
سلام بله درست می گید اما چه فایده آمریکایی ها هر غلطی می خوان می کنند اما ما باید بشینیم و ببینیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.