مردم انقلابی ایران با توکل به خدا راه خود را ادامه می‌دهند96/10/14

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند : مردم ما مشکلات زیادی دارند ولی با توکل به خدا روی پای خود ایستاده‌اند و در مسیر انقلاب راهشان را ادامه می‌دهند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در راهپیمایی محکومیت آشوبگران در بوشهر، افزودند: از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شده دشمنان ما یک لحظه دست از سر انقلاب برنداشته‌اند، در هر شرایطی به جنگ ما آمده‌ و سعی کرده‌اند با استفاده از هر بهانه‌ و سوژه‌ای کشور را دچار نابسامانی کنند.

حمایت بی‌دریغ دشمنان انقلاب از این اغتشاشات، بهترین شاهدی است که نشان می‌دهد اتفاقاتی که در کشور رخ داده رنگ مردمی و انقلابی ندارد و مطابق با خواسته‌های مردم ما نیست

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رئیس جمهور امریکا که ملت ما را تروریست می‌نامد، امروز دم از حمایت از اغتشاش‌گران و تعرض کنندگان به اموال عمومی می‌زند، گفتند: از کسانی که فریب دشمن را خوردند و در عرصه اغتشاشات ورود پیدا کردند، می‌خوهم ذره‌ای تامل کنند و ببینند حامیانشان چه کسانی هستند؛ مزدوران و مرتجعین منطقه، دشمنانی که سال‌هاست با مردم ما سر دشمنی دارند از وضع به وجود آمده حمایت می‌کنند.

دلسوزتر از همه برای این ملت، خود مردم هستند، اگر همدلی و همراهی بین مردم و مسوولان وجود داشته باشد و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند: حضور مردم در این راهپیمایی که در خیلی از شهرهای کشور اتفاق افتاده پاسخ دندان‌شکنی است به یاوه‌گویی‌های دشمنان ما، پیام رسای این حضور این است که ملت ما به خدا متکی است.

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: مردم ما مشکلات و نابسامانی‌های زیادی در زمینه معیشتی دارند ولی هیچ وقت چشم طمع به حمایت دشمن نیندوخته‌اند، ما روی پای خود می‌ایستیم و از مسوولان هم مصرانه می‌خواهیم به مشکلات مردم جدی رسیدگی کنند.

دیدگاه‌ها   

رضا مسیان
#2 رضا مسیان 1396-10-18 19:56
مشکل بزرگ این است که مردم انقلابی اند ولی مسئولین هستند که انقلابی نیستند
نقل قول کردن
محمد
#1 محمد 1396-10-14 10:35
مردم خوبی داریم به والله این ریئس و رئسا اگر مراعات کنند همه چی درست میشه اما از هرچی بگذرند از نفعشان نمی گذرن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.