پیروزی انقلاب/ خداوند دشمنان ما را احمق قرارداده است96/11/21

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه های نماز جمعه این هفته قم در مصلای قدس فرمودند: این انقلاب توسط بزرگ منجی ملت ایران و قاعد عظیم الشان، حضرت روح الله، امام خمینی(ره) رهبری شد؛ مکتب سیاسی امام در دهه فجر عرضه شد؛ در این مکتب، نقش هدایت الهی و نقش نمایندگان مردم برجسته شد و خلاصه آن، مردم سالاری دینی بود.

امام جمعه قم بیان کردند: با پیروزی انقلاب دو روند به وجود آمد که شامل امید به آینده و نگرانی از تهدیدات دشمن قسم خورده بود؛ دشمنان هرآنچه از دست شان بر می آمد علیه انقلاب رواداشتند که شامل کشتار و تهدید و ترور مسئولان و مردم ایجاد جنگ 8 ساله بود ولی به کوری چشم آنها امید ،در جامعه ما زنده و بالنده است.

در این سالها امید ما کم نشد و دستاوردها و هدف و مسیر ما تغییر نکرد؛ پیشرفت در دانش های نوین و صنایع سنگین و حساس از جمله نانو و هسته ای بدست آمد و نکته جالب این است که این پیشرفت ها در شرایط سخت ایجاد شد.

خداوند دشمنان ما را احمق قرارداده است زیرا اگر تحریم نمی کردند شاید این واردات و صادرات وجود داشت؛ ایران اسلامی با رهبری فرزانه اش به جایی رسیده است که اگر کشوری گاهی از مرز خود عدول می کند و جمهوری اسلامی نهیب می زند، ناگزیر از توضیح هستند.

عضو  هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: آمریکایی ها وامانده اند زیرا وقتی قدس را پایتخت می نامند و در سازمان ملل نمایندگان کشورها به آنها اعتنا نمی کنند به دلیل راهی است که جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.