دشمن کمر به نابودي ارزش هاي ديني بسته است94/02/11

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/11459_thumbzoom.jpgمدير حوزه‌هاي علميه کشور فرمودند: دشمنان ما امروز کمر به نابودي ارزش‌هاي ديني بسته‌اند و درصدد نابودي فرهنگ و ارزش‌هاي ديني، تحميل ايده‌هاي خودشان و به تسليم وا‌داشتن جامعه اسلامي هستند.

حضرت آيت الله سید هاشم حسيني بوشهري«دامت برکاته» ظهردیروز در همايش تجليل از حافظين قرآني همسر و فرزندان روحانيون سراسر کشور در سالن همايش‌هاي بنياد علوم وحياني اسرا ؛ ضمن تبريک ايام با سعادت ماه رجب اظهار کردند: به سهم خودم به حافظان قرآن و همسران و فرزندان روحانيون که در اين آيين تجليل شرکت کرده‌ايد خيرمقدم عرض مي‌کنم و از مرکز خدمات براي برگزاري اين همايش تقدير و تشکر مي‌کنم.

ایشان با اشاره به ضرورت برگزاري اين گونه تجليل‌ها بيان کردند: رسالت حوزه‌هاي علميه و روحانيون پاسداشت قرآن است ؛يعني اگر به تمام طبقات جامعه نگاه کنيم روحانيون براي پاسداشت قرآن همه سزاوارترند هستند.

مدير حوزه‌هاي علميه کشور با بيان اينکه روحانيت در عصر غيبت معصومين (ع)پرچمدار و منادي عترت است بیان کردند: رابطه بين قرآن و عترت را روحانيت در طول تاريخ حفظ کرده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم افزودند: اسلام بيان مي‌کند که نه قانون به تنهايي سعادت آور است و نه مجريان سالم، بلکه قانون در کنار مجريان سالم است که مي‌تواند جامعه را سعادتمند کند.

آيت الله حسيني بوشهري تصريح کردند: دشمنان ما امروز کمر به نابودي ارزش‌هاي ديني بسته‌اند و درصدد نابودي فرهنگ و ارزش‌هاي ديني، تحميل ايده‌هاي خودشان و به تسليم وا‌داشتن جامعه اسلامي هستند.

ایشان ادامه دادند: براي مقابله با چنين جرياني که مقام معظم رهبري آن را تهاجم فرهنگي، ناتوي فرهنگي و شبيخون فرهنگي ناميده است بايد به خوبي دقت کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه فرمودند: قرآن مي‌فرمايد که وظيفه ما اين است که با شيطان پيکار کنيم و اگر آنها جبهه فرهنگي تشکيل مي‌دهند ما نيز جبهه فرهنگي تشکيل دهيم و وارد ميدان شويم و از مدد و کمک خداوند غافل نباشيم و ترديد و دودلي در برنامه‌ها راه ندهيم.

ایشان با اشاره به اينکه وظيفه روحانيت امروز جدي است و بايد کاري جهاد گونه انجام داد عنوان کردند: ما سه گونه جهاد اکبر، اصغر و کبير داريم و حضور رزمندگان در جبهه‌هاي جنگ به تعبير قرآن و رسول اکرم(ص) جهاد اصغر است.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بيان اينکه اگر تسلط بر قرآن داشته باشيد در برابر رقيب، سخني براي گفتن داريد افزودند: اگر روحانيون ما همه حافظ قرآن بودند همواره مي‌توانستند در مباحث به آيات قرآن اشاره کنند و اگر احاديث را حفظ مي‌کردند يک ره توشه عظيم داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.