ديدار شهردار قم با مدير حوزه هاي علميه کشور94/05/09

http://bushehri.net/images/01/20/111111111/IMG10103261.jpgعضو خبرگان رهبري با اشاره به اهميت بالاي علما و حوزه هاي علميه در قم، فرمودند: قم خاستگاه انقلاب اسلامي است و حوزه‌هاي علميه از جايگاه بالايي در اين شهر برخوردار هستند؛ پس بايد در اين طرح تفصيلي، سهم آن مشخص شود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» دیروز در ديدار با شهردار قم با اشاره به اولويت مباحث فرهنگي بر ساير امور شهر قم، اظهار داشتند: طرح تفصيلي شهرداري قم نيازمند بازنگري است و بايد جايگاه حوزه هاي علميه در اين طرح مورد توجه قرار بگيرد.

مديره حوزه‌هاي علميه کشور با اشاره به اهميت بالاي علما و حوزه‎هاي علميه در قم، ابراز داشتند: قم خاستگاه انقلاب اسلامي است و حوزه‌هاي علميه از جايگاه بالايي در اين شهر برخوردار هستند؛ پس بايد در اين طرح تفصيلي، سهم آن مشخص شود.

عضو خبرگان رهبري خاطرنشان ساختند: پيشرفت قم در حوزه‌هاي گوناگون از دغدغه‌هاي حوزه بوده و مقام معظم رهبري نيز توجهي ويژه‌ به اين شهر دارند.

معاون جامعه مدرسين حوزه علمیه قم با اشاره به ميزباني قم از خيل عظيم زائران داخلي و خارجي بارگاه ملکوتي کريمه اهل بيت(ع)، تصريح کردند: بايد از ظرفيت‌هاي متعدد اين شهر با برنامه‌ريزي صحيح استفاده مطلوب داشت و در راستاي استقبال از زائران، زيرساخت‌هاي لازم در اين شهر فراهم شود.

آيت الله حسيني بوشهري در ادامه شهردار قم را شخصيتي ارزشي و پايبند به آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي دانستند و بیان داشتند: سابقه بسيار خوب دكتر سقائيان نژاد در شهرداري اصفهان و همكاري مطلوب ايشان با علما و روحانيون، اميدها را براي همكاري‌هاي شهرداري و حوزه‌هاي علميه در اين مقطع بيش از پيش كرده است.

ایشان با تأکيد بر برنامه ريزي شهرداري قم براي جبران عقب ماندگي‌هاي شهري، اظهار داشتند: برنامه ريزي براي امور روزمره و ارائه طرح نو براي آينده، از مباحثي است که بايد به آن توجه ويژه داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.