روحانيت جايگاه ولايت را تبيين نمايد94/06/05

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%2018.jpgنماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در دومين هم انديشي نقش حوزه هاي علميه و بسيج با اشاره به ايجاد ترويج در ولايت فقيه توسط برخي افراد و گروه ها تاکيد کردند: وظيفه  روحانيت است که جايگاه رهبري را بهتر از آن که هست براي مردم و جامعه جهاني تبيين کند، متاسفانه در برخي سفر ها که به مکه مکرمه داشته ام شاهد بودم، آنجا در صدد بايکوت کردن رهبري و جايگاه ولايت فقيه هستند .

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در ادامه سخنان خود، فرمودند: امروز اصول گرايي و دفاع از شهيد و ديگر ارزش هاي انقلاب براي عده اي  ناخوشايند جلوه مي کند و هنگامي که به مجاهدت اشاره مي شود، حاضر به پذيرش آن نيستند لذا وظيفه ديگر روحانيت تبيين ارزش هاي انقلاب  است.

مدير حوزه هاي علميه کشور، در ادامه سخنان خود، با بيان اينکه ابتذال فرهنگي در کشور از ديگر طرح هاي جدي دشمن  در کشور است  عنوان کردند: امروزه دشمن در جهت انهدام انقلاب و مبارزه با انقلاب است و مي خواهند ملي گرايي را جايگزين اسلام خواهي جلوه دهند و دنبال ترويج ايده هايي از جمله برگشت به دوران شاهنشاهي هستند. اين عده در پي نفوذ فرهنگي در کشور هستند

ایشان يادآور شدند: البته مردم، روحانيت را ديده بانان خود مي دانند و انتظار دارند چون ديده بان دارند خيالشان راحت باشد و به آنان اعتماد کنند لذا روحانيت بايد تمام اين جريان ها را رصد نمايند.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به مسئوليت هاي مشترک روحانيت تاکيد کردند: اگر به دنبال تحول هستيد و مي خواهيد فضاي جامعه مطلوب اسلامي را در جامعه پياده کنيد بايد ارزش هاي اسلام را مشخص کرده و به نسل جوان منتقل کنيم.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه امروز آرامش و عافيت طلبي براي طلبه عادي است ، با استناد به سخنان مقام معظم رهبري ، يادآور شدند: اگر از ظرفيت هاي دروني براي پيشبرد کشور استفاده شود موفق خواهند بود و اگر عکس اين قضيه اتفاق بيفتد و چشممان به بيرون مرزها باشد آنگاه يقينا ضرر خواهيم کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.