سرمایه گذاری دشمنان در فضای مجازی92/07/02

http://www.bushehri.net/images/boshehri_l92_ll_159119.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  با بیان این که دشمنان در فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرده است اظهار داشتند: مبلغان باید به فضاهای مجازی در عرصه تبلیغ دین با شیوه‌های نوین بپردازند.

امام جمعه قم با بیان این‌که برای اجرای اهداف مکتب شیعه نیاز به مهندسی جدی و قوی داریم ابراز داشتند: اگر اقدامات دشمنان را رصد نکنیم و در برابر آنها انفعالی رفتار کنیم دچار مشکلاتی خواهیم شد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به این‌که همواره باید چند قدم جلوتر باشیم و عرصه را بر دشمن تنگ کنیم تا آنها زمینه هجمه به دین را نداشته باشند اظهار داشتند:‌ باید حوادث آینده را در افق دور دست دید و بر طبق آن حرکت کرد.

مدیر حوزه های علمیه، با تاکید بر مخاطب‌شناسی در زمینه فعالیت تبلیغی اظهار داشتند: دست‌اندرکاران و مسئولان عرصه تبلیغ باید شرایط جغرافیایی و وضعیت مخاطبان را به مبلغان ارائه کنند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که در عرصه تبلیغی به چهره‌هایی نیاز داریم که بدرخشند خاطرنشان کردند: مبلغان باید طبق کلام امام صادق‌(ع) چراغ فروزان و مشعل سوزان دین باشند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه نکاتی برای مبلغان در عرصه بین‌الملل پرداختند و ابراز داشتند: مبلغان باید در کنار فراگیری زبان که اولویت اجتناب‌ناپذیر این بخش است، محتوای تبلیغی دین را به مخاطبان ارائه دهند.

ایشان خاطرنشان کردند: ارائه محتوای دینی بسیار مهم است و مبلغان باید شناخت جامعی از اسلام و مکتب اهل‌بیت‌(ع) داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با بیان این که مبلغان باید روح تعبد دینی داشته باشند اظهار داشتند: یکی از نکات مهم و ضروری عرصه تبلیغ مطالعه احتجاجات اهل‌بیت‌(ع) است.

آیت الله حسینی بوشهری بر روحیه اخلاص در مبلغان تاکید کردند و افزودند:‌ مبلغان باید دین را به بهترین شکل عرضه کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.