عمامه گذاری مدرسه علمیه امام صادق (ع) با حضور آیت الله حسینی بوشهری92/07/05

http://www.bushehri.net/images/DSC00182_172033.JPGمراسم عمامه گذاری حوزه علمیه سفیران شهرستان فسا با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزهای علمیه کشور جلوه ای دیگری داشت .

در ابتدای مراسم بعد ازتلاوت آیاتی از قرآن کریم, دکتر رحیمی صادق ضمن خوش آمد گویی به مدیر محترم حوزه های علمیه کشور و عضو مجلس خبرگان رهبری و علما و فضلای حاضر در مراسم و عرض تبریک دهه پر برکت کرامت به همه عاشقان حرم رضوی و فاطمی اقدام به ارائه گزارش در مورد احداث مدرسه دینی امام صادق شهرستان فسا کرد.

در ادامه مراسم حضرت آیت الله حسینی بوشهری با حدیثی از حضرت علی بن موسی الرضا (ع) سخنان خود را اینگونه آغاز کردند

ایشان فرمودند : اینگونه جلسات بسیار باشکوه  و معنوی است که هم شرافت معنوی وهم شرافت زمانی دارد. شرافت زمانی آن که مصادف است با تولد هشتمین اختر تابناک امامت وولایت امام رضا (ع) وشرافت مکانی آن این است که اینجا خانه خاندان مکتب امام صادق و خانه سربازان امام زمان(عج) است.مدیر حوزه های علمیه کشور  در ادامه همه مومنین را به تمسک به قرآن و اهل بیت فرا خواندند و راه سعادت همه ما مسلمین را, شناخت و معرفت نسبت به اهل بیت و قرآن دانستند .

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه به فلسفه تاسیس حوزه های علمیه در سراسر کشورپرداختند و نقش والای مدارس دینی را همان نقشی دانستند که خاتم النبین واهل بیت در زمان خود داشتند, انسانی که چنین مکتبی داشته باشد از کوه ها مقاومتر است و ممکن است در طول عمر خود اتفاقات زیادی بیفتد که حتی کوه های مقاوم توان مقابله با آن را نداشته باشند، اما انسانی که دینی کامل همراه با علم و شناخت از خداوند داشته باشد هیچگاه کمر خم نکرده و مقاوم تر از همیشه باشد .

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به طلاب علوم دینی اظهار داشتند: سربازی امام زمان سعادت و لیاقت بزرگیست که نصیب هر کس نمی شود پس قدر خودتان را بدانید و با تمام وجود خود را وقف خدمت به دین کنید .

در پایان مراسم طلاب علوم دینی سفیران هدایت مدرسه علمیه امام صادق شهرستان فسا با دستان با برکت حضرت آیت الله حسینی بوشهری به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.