فرقه‌های نوظهور تاخت و تاز می‌کنند 92/12/08

http://bushehri.net/images/busshehri/139222.jpgدشمن با تمام ظرفیت برای مقابله با دین‌داران به مقابله آمده و متاسفانه فرقه‌های نوظهوری در برخی از مناطق کشور در حال تاخت و تاز هستند. 

حضرت  آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در ششمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد با ارائه گزارشی از کمیسیون‌ها و با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در برپایی این اجلاسیه نقش داشتند اظهار داشت: کمیسیون‌ها در دو نوبت صبح و عصر به خوبی برگزار شد و برخی از آنها تا پاسی از شب ادامه داشت که باید از این فرصت‌های طلایی به خوبی استفاده کرد.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري با بیان این‌که؛ حامل سلام آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی به این همایش هستند یادآور شدند: این اجلاسیه فرصتی طلایی برای روحانیت است که این فرصت‌ها دیگر قابل تکرار نیست.. بنابراین استفاده کردن ازاین فرصت‌ ها غنیمت است .

دبیر ششمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد ادامه دادند: دشمن با تمام ظرفیت برای مقابله با دین‌داران به مقابله آمده، حتی برای دانش‌آموختگان حوزه نیز  برنامه‌ریزی می‌کند و متاسفانه فرقه‌های نوظهوری در برخی از مناطق کشور درحال تاخت و تاز  هستند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان این‌که چرا باید امروز با وجود روحانیت در جامعه  و مسئولان دلسوز، فرقه‌های نوظهور ابراز وجود کنند اذعان داشتند: این‌ها تهدیداتی است که متوجه ما است، اما فرصت‌هایی نیز در اختیار داریم که یکی از این فرصت‌ها انقلاب اسلامی است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.