ما کارمان قرآني و جهادمان کبير است94/02/11

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/IMAGE634400197891875000.jpgحضرت آيت الله سید هاشم حسيني بوشهري«دامت برکاته» مدير حوزه‌هاي علميه کشور در همايش تجليل از حافظين قرآني همسر و فرزندان روحانيون سراسر کشور ابراز داشتند: اگر با قرآن مردم را با معارف ديني آشنا کنيم هم زمينه جهاد اکبر و هم جهاد اصغر را فراهم کرده‌ايم.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روايتي از پيامبر اکرم(ص) فرمودند: رسول اسلام(ص) مي‌فرمايند که اهل قرآن در بالاترين درجه در بين انسان‌ها هستند و حقوق اهل قرآن را نبايد پايين بشماريد که امروز شاهديم که مرکز خدمات براي اين گروه همايش باشکوهي برگزار کرده است.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به روايت ديگري از پيامبر اسلام(ص) مطرح کردند: پيامبر(ص) مي‌فرمايند بزرگان امت من دو دسته هستند شب زنده داران و کساني که عاملان نسبت به قرآن هستند.

معاون جامعه مدرسين  اذعان داشتند: امام علي(ع) مي‌فرمايند که خدا هر نعمتي که به انسان مي‌دهد در برابر آن تکليفي نيز طلب مي‌کند و خوشا به حال انها که به اين تکليف عمل مي‌کنند.

مدير حوزه‌هاي علميه بيان کردند: خداوند به ما نعمت آبروي جايگاه روحانيت را داده است و ما بايد همانطور که امام علي(ع) مي‌فرمايد براي دين و قرآن آنچه را که مي‌توانيم انجام دهيم.

ایشان با بيان اينکه در روايت داريم که به هر مقدار که چيزي را دوست مي‌داري ارزش شما همانقدر است بیان داشتند: ما امروز جمع شده‌ايم که از اهالي قرآن تجليل کنيم و شما  که حافظ قرآن هستند و چون قرآن را دوست داريد ارزشتان به انداز قرآن مي‌شود.

دیدگاه‌ها   

سید علی حسینی بوشهر
#1 سید علی حسینی بوشهر 1395-03-01 06:07
با سلام و احترام و با تقدیر و تشکر از حضرت آيت الله حسيني بوشهري بنده می خواستم بدینوسیله از زحمات استاد ارجمند تشکر و قدردانی بعمل آورم. سید علی حسینی بوشهر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.