نامزدهای انتخاباتی زیر پرچم رهبری حرکت کنید94/12/05

http://bushehri.net/images/2500/100/333/52/223232/IMG17122794.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، نماینده کنونی استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در سفر یک روزه به جنوب استان بوشهر از نزدیک با مردم به گفتگو نشستند.

در جمع مردم اهل سنت کنگان:

 ما خوشحال هستیم که مردم اهل سنت و شیعه با همدلی و صمیمیت در کنار هم زندگی می کنند و مطمئن باشید این حرکت مورد قبول رسول اکرم(ص) است.

فرا رسیدن روز 22بهمن یکی از یوم الله های بزرگ برای ملت ایران است و انتخابات یکی دیگر از حماسه های بزرگ است که حضور مردم برای دشمن نگران کننده و برای دوستان خوشحال کننده است.

آزمونی که در پیش رو داریم اسلامی و دینی است و می تواند برگی را در تاریخ جهان ثبت کند.

 در جمع مردم سیراف:

بعد از گذشت 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز نیروهای مردمی بسیج، سپاه، ارتش، قوای سه گانه با همراهی مقام عالی ولایت فقیه جایگاه خود را پیدا کرده است.

ما معتقد هستیم که به سمت تمدن اسلامی حرکت کنیم و دشمنان سعی دارند مسیر را بر ما سخت کنند.

دشمنان در حال نفوذ به انقلاب هستند و اگر نتوانستند کاری را پیش ببرند، حداقل کاری که خواهند کرد این است که سعی می کنند انقلاب را در همین جا نگه دارند.

انقلاب راه خود را ادامه خواهد داد و این همدلی که بین مردم است در روز هفت اسفند با حضور زنان و مردان، پیر و جوان با پشتوانه و هماره رهبری در انتخابات شرکت خواهند و برگ زرینی در تاریخ ثبت خواهد شد.

 ان شاءالله شما مردم خوب و باستانی سیراف حماسه ای دیگر رقم خواهید زد.

در شهرستان جم:

نامزدهای انتخاباتی زیر پرچم رهبری حرکت کنید/ با رفتارتان چراغ سبز به دشمنان نشان ندهید.

 گلزار شهدای شهر جم نشان دهنده حضور فرزندان این شهر در دفاع مقدس اسلامی است.

مدیر حوزه های علمیه کشور اظهار کردند: امسال بعد از روز 22 بهمن در کشور شاهد دو انتخابات سرنوشت ساز هستیم که همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب مانند جدش در مقابل ظلم ایستاده است، نه تنها مردم جم و استان بوشهر، بلکه همه ملت ایران اسلامی پشت سر رهبری قرار دارند.

 مردم ایران راه، را پیدا کرده و انقلاب اسلامی را درک می کنند و با حضور در هفت اسفند پای صندوق های رای حماسه ای بزرگ را خلق خواهند کرد.

 مجلس خبرگان رهبری امتحان پس داده است و در اولین آزمون خود پس از رحلت امام خمینی(ره) با انتخاب امام خامنه ای ملت را خوشحال کرد.

کاندیداهای عزیز زیر پرچم رهبری و در مسیر انقلاب حرکت کنید و با رفتارتان چراغ سبزی برای دشمنان نشان ندهید.

نامزدهای انتخاباتی به حرمت خون شهداء، خانواده شهداء و جانبازان تا آخر پای انقلاب بمانید. ما می خواهیم انقلاب را به دست مهدی موعود برسانیم، اما دشمن قصد نفوذ دارد، باید اجازه نفوذ به دشمن ندهیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.