نقش مردم در برگزاری مراسم اربعین حفظ شود94/09/02

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%208.jpgعضو شورای عالی حوزه های علمیه، بر ضرورت حفظ مردمی بودن مراسم اربعین تا آخرین لحظه و برنامه ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن آن در موضوعات مختلف تأکید کردند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» عصر دیروز در دیدار اعضای ستاد مردمی موکب حضرت فاطمه معصومه (س) در اربعین، که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد فرمودند: خدمت رسانی به زائرین حضرت ابا عبد الله (ع) توفیق، عنایت و لطفی است که خدای متعال در حق شما انجام داده است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که خدمت رسانی به زائرین، آن هم در ایام خاص اربعین، وظیفه سنگینی است بر خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین اربعین تأکید کردند.

 امام جمعه قم با اشاره به اینکه امام حسین(ع) به زائرین و حتی نام و اسم پدر زائرین و...توجه و عنایت ویژه ای دارد، اظهار داشتند: این بیان نورانی معصومین(ع) و به خصوص امام صادق(ع) است که این گونه به زائرین خود نگاه می کنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که خدمت به زائرین در اربعین از لحاظ سنگینی، قابل توصیف نیست، بر ضرروت حفظ  مردمی بودن تا آخرین لحظه و برنامه ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن اربعین در موضوعات مختلف تأکید کردند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که خدمت رسانی، نباید به صرف یک غذا و امکانات اولیه مانند برپا کردن چادر و موکب ها ختم شود، اظهار داشتند: باید طوری خدمت رسانی کرد که همه زائرین ایرانی حتی عراقی ها استفاده خاص از این زمان را  ببرند.

 ایشان با اشاره به اینکه کار امام حسین(ع) مافوق کار بشری است اظهار داشتند: خدمت به این دستگاه، برکات زیادی را شامل انسان خواهد کرد به طوری که آثار این خدمت حتی در زندگی خدمتگذاران به خوبی نمود پیدا خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.