نمايشگاه هاي قرآني زمينه ساز شناخت زواياي معرفتي هستند95/03/19

http://bushehri.net/images/0000/2/1/232/57555/6/IMG04380598.jpgمدير حوزه هاي علميه کشور با اشاره به اينکه برگزاري نمايشگاه هاي قرآني فرصت مناسبي براي انس بيشتر و آشنايي با زواياي معرفتي قرآن است، فرمودند: بايد از اين فرصت ها براي پيوند زدن بيشتر جامعه با قرآن و معنويت استفاده کنيم.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» شامگاه سه شنبه در حاشيه آئين افتتاح چهارمين نمايشگاه قرآن و عترت در گفت وگو با خبرنگاران، به تاکيد آموزه هاي ديني بر استفاده از فرصت ها اشاره داشتند و فرمودند: برگزاري اين نمايشگاه فرصت مناسبي براي انس بيشتر و آشنايي با زواياي معرفتي قرآن است.

ایشان با بيان اينکه برگزاري اين نمايشگاه کار ارزشمندي است، تصريح کردند: از آنجا که شان و منزلت قرآن بسيار بالاست، انسان احساس مي کند که نتوانسته کار بايسته و شايسته تري را مطابق با جايگاه اين کتاب الهي ارائه دهد.

مدير حوزه هاي علميه کشور با اشاره به اينکه قم به عنوان شهر کريمه اهلبيت(ع)، پايگاه  مرجعيت و حوزه علميه قم داراي ظرفيت هاي بسيار زيادي است، ابراز داشتند: هنر ما بايد اين باشد که اين ظرفيت ها را بدست آوريم و از اين فرصت ها براي پيوند زدن بيشتر جامعه با قرآن و معنويت استفاده کنيم تا مردم عشق و ارادت خود را به ساحت قرآن بيشتر نشان دهند.

دیدگاه‌ها   

شهابی
#3 شهابی 1395-07-28 15:12
خدا رجمتش کنه مرد خوبی بود
نقل قول کردن
العبد
#2 العبد 1395-07-27 18:12
ایشان از بزرگترین مراجع فعلی بودند که از نظر اخلاقی در سطح بسیار بالایی بودند و در بعد ولایت اهل بیت علیهم اسلام میتوانم بگویم بی نظیر بودند . و آثارشان بخصوص شرح عروة کم نظیر است.
امیدوارم حضرت آقای حسینی بوشهری با بیان خوبشان بتوانند حق مطلب را درباره ایشان ادا کنند.
نقل قول کردن
موسی پیری
#1 موسی پیری 1395-07-27 09:20
خدایش رحمت کند بسیار متواضع و مردم دار و دلسوز بیچارگان بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.