نگذاریم مادران و همسران شهدا در پیچ و خم‌های زندگی گرفتار شوند/ برپایی نظام مردم سالار دینی94/01/15

http://bushehri.net/images/namazjome/521%2013.jpgنماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در خطبه‎های نماز جمعه این هفته قم با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم و تجلیل از همسران و مادران شهدا اظهار کردند: حضرت ام البنین الگوی یک بانوی موفق بودند که هم وظیفه مادر شهید و هم وظیفه همسر شهید را به خوبی ایفا کردند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» تأکید کردند: وظیفه ما و دست اندرکاران این است که نگذاریم مادران و همسران شهیدان در پیچ و خم‌های زندگی گرفتار شوند.

ایشان به روز جمهوری اسلامی اشاره کردند و بیان داشتند: ما در تاریخ انقلاب‌ها کمتر رهبری را سراغ داریم که بعد از پیروزی انقلاب همه پرسی عظیمی را برقرار کند. حضرت امام هم به مردم اعتماد داشت و هم خود اعتماد به نفس داشت.

آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار کردند: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار دینی است و از انتخابات همه پرسی ۱۲ فرودین تا امروز به دنیا نشان دادیم که اسلام عزیز ما با مردم بهترین ارتباط را دارد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه فرمودند: جمهوری اسلامی دو واژه جدای از هم نیستند بلکه مردم ما چون مسلمان هستند نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند.

دیدگاه‌ها   

آرامش
#1 آرامش 1395-08-10 05:18
سلام سپاس از کار زیبایی که در این وبلاگ انجام دادید.احرتون با خدا توصیه ها بسیار دلنشین هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.