نیروی انتظامی دیده‎بان بیدار جامعه است93/11/22

http://bushehri.net/images/busshehri/11/9_174410.jpgحضرت  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور فرمودند: نیروی انتظامی دیده‎بان بیدار جامعه است و هر روز شاهد ایثارگری این افراد هستیم.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار فرمانده انتظامی استان قم افزودند: امروزه نیروی انتظامی حقیقتا دیده‎بان بیدار برای حفظ نظم داخلی کشور است، شهدایی که تقدیم انقلاب کرده و فداکاری‎هایی که ما هر روزه در گوشه و کنار مرز از ایلام گرفته تا سیستان و بلوچستان و مراکز مختلف، شاهد ایثارگری‎های آنها هستیم.

ایشان در ادامه، در خصوص پیشنهاد نیروی انتظامی برای راه اندازی مرکز مطالعات در قم، به ظرفیت بالای حوزه‎های علمیه در این رابطه اشاره کردند و فرمودند: راه اندازی مرکز مطالعات نیازمند تبیین تعاریف اولیه در خصوص موضوعات، برنامه‎ها و اولویت‎های کاری است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه طلبه‎های فاضل حوزه علمیه مرتب به ما پیغام می‎دهند که اگر کاری در بخش‎های مختلف برزمین مانده به ما ارجاع بدهید، تصریح کردند: حوزه‎های علمیه با توان علمی خود در جهت پیشبرد اهداف و بالندگی نیروی انتظامی دریغ نخواهد کرد.

امام جمعه قم همچنین با اشاره به ضرورت برخورد با ناهنجاری‎ها در جامعه، بیان کردند: نیروی انتظامی در ارتباط با مسائل اجتماعی و مقوله امنیت مصادیق آن را بهتر می‎شناسد که با انتقال این مهم به حوزه، از طریق قرآن، روایات و سیره معصومین(ع) راهکارهای دینی ارائه شده و در جهت مقابله با ناهنجاری‎هایی که در جامعه به وجود می‎آید، هنجارهای تأثیرگذار جایگزین آن خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: اگر حوزه و روحانیت مدافع انقلاب و نظام اسلامی است، یکی دیگر از اجزای این نظام نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است که هرچه اینها قوی باشند به تناسب قدرت و قوت شان نظام را پایدارتر خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.