هر انقلابی با دو تهدید درونی و برونی مواجه است93/07/03

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2044.jpegحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» طی سخنانی در نخستین شب از برپایی نمایشگاه "یاد یاران" که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردوگاه غدیر قم (حدفاصل شهرک قدس و مسجد جمکران) در حال برگزاری است، با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه به ویژه سپاه علی بن ابیطالب(ع) اظهار داشتند: ما در جنگ نابرابر 8 ساله، بارها و بارها شاهد تحقق عنایات و کمک‏‎های الهی در حق این ملت بزرگ بودیم.

ایشان با اشاره به اینکه هر انقلابی با دو تهدید درونی و برونی مواجه است، فرمودند: تهدید درونی انقلاب ما شامل جدایی مردم و نسل جوان از ارزش‎های اسلامی و انقلابی و نیز نفوذ عوامل بیگانه می‎باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ریشه همه دشمنی‎ها با انقلاب اسلامی، برگرفته از روحیه اسلام خواهی ملت ماست، افزودند: امروز انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان، به الگوی کشورهای دنیا و خاری در چشم مستکبران عالم تبدیل شده است.

عضو شورای عالی حوزه‎های علمیه در ادامه با اشاره به اینکه جوانان شیفته شهادت در این کشور، تا پای جان در حراست از انقلاب و ارزش ها ایستاده‎اند، بیان داشتند: امروز با وجود همه توطئه‎ها و دشمنی‎ها و تحریم‎ها، شاهد هستیم که ملت ما آبدیده‎تر و عزتمندتر از قبل در صحنه حاضر و مقاوم ایستاده است.

معاون جامعه مدرسین حوزه با تأکید بر این که عامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس، معنویت بود، تصریح کردند: باید این فضای معنوی به منظور حفظ و تقویت آمادگی کشور در برابر دشمنان همچنان حفظ و تقویت شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.