هر خونی که از شیعه ریخته شد، موجب پایداری شیعه شده است93/06/07

http://www.bushehri.net/images/01/3/854%203.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه کشور طی سخنانی با اشاره به این که امروز شاهدیم که هجمه های فکری به اهل بیت(ع) وارد می کنند، ابراز داشتند: دشمنان واقعا خودشان را باخته اند و احساس می کنند تنها راه این است که با برخورد فیزیکی و کشتار وسیع شیعیان را از بین ببرند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که با کشتار و ترور شیعیان، تفکر شیعه از بین نمی رود، تصریح کردند: هر خونی که از شیعه ریخته شد، موجب پایداری شیعه شده است.  

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: نظام جمهوری اسلامی، نگاه نافذ مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید فرصت عظیمی است که از این طریق معارف اهل بیت(ع) را به دنیا ترویج کنیم.

ایشان با بیان این که شیعیان بر اساس نظر امام صادق(ه) سه دسته اند، فرمودند: برخی اعتبار خود را از اهل بیت(ع) کسب می کنند و خودشان را به آن ها نزدیک می کنند تا کسب اعتبار کنند؛ عده ای نیز برای رزق و روزی به ایشان نزدیک می شوند و دسته آخر کسانی هستند که واقعا از اهل بیت(ع) هستند و پایان راه آن ها نیز به ائمه معصومین(ع) ختم می شود.  بنابراین حیات و ممات شیعیان واقعی با اهل بیت(ع) است.

ایشان با اشاره به این که برخی کارها صرفا وجهه ظاهری دارد و ممکن است نقش ماندگاری نداشته باشد، اما لازم است این اقدامات برای جذب عموم صورت گیرد، تصریح کردند: مهم انجام کار ماندگار و تاثیرگذار و پرجاذبه است و برنامه ریزی های دنبال شده باید ماندگار باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.