هرجا که روحانیت در حرکت‌های سیاسی و اجتماعی نقش ایفا کرد پیروزی نصیب جبهه مسلمین شد95/03/01

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476390468750.jpgمعاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد به تشریح ملاقات اخیر مقام معظم رهبری با روحانیون پرداختند و فرمودند: یکی از وظایف مهم دینی روحانیون برنامه‌ریزی و مقابله با فضای ناامن مجازی است.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري با تأکید بر اینکه روحانیون با تبیین چهره زیبای اسلام راه مقابله با تکفیری‌ها و اسلام دروغین را هموار کنند، بیان کردند: هر جا که روحانیت در حرکت‌های سیاسی و اجتماعی نقش ایفا کرد پیروزی نصیب جبهه مسلمین شد.

آیت الله حسینی بوشهری یکی از مهم‌ترین دلایل شکست بیداری اسلامی را نداشتن هدایت فکری و کنار گذاشته شدن رهبری دینی عنوان کردند و افزودند: حضور روحانیت در امور خیریه و عام المنفعه چهره خیرخواهانه و اجتماعی اسلام را تبیین می‌کند.

ایشان ملاقات مقام معظم رهبری با شرکت کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را بسیار مهم تلقی کردند و فرمودند: نقطه اقتدار جمهوری اسلامی ایمان به خدا و مقابله با دشمنان اسلام است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.