هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش به مردم است94/06/07

http://bushehri.net/images/namazjome/521%206.jpgامام جمعه قم، با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزودند: نامگذاری هفته دولت به مناسبت شهادت این دو عزیز که نمونه روشنی از خدمت گذاری و مردم‌داری و ساده زیستی بودند برای آن است تا یاد و خاطره این شهیدان گرامی داشته شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کردند: هفته دولت فرصت مناسبی است که مسئولان و دولتمردان گزارش خود را به مردم بدهند.

ایشان با اشاره به دیدار دولتمردان با مقام معظم رهبری اظهار داشتند: رهبر معظم انقلاب ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت به نکات مهمی اشاره کردند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چند سخنرانی اخیر خود بسیار تأکید دارند که می‌بایست خطر نفوذ دشمن را در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جدی گرفت، افزودند: رهبری می‌فرمایند کسانی که با ما مذاکره کرده‌اند نباید این‌گونه تصور کنند که از این به بعد نیروهای ما از موضع انقلابی خود دست کشیده‌اند؛ از این رو مسئولان می‌بایست مواضع انقلابی خود را به صراحت به دنیا اعلام کنند.

ایشان عنوان کردند: لزوم حفظ یکپارچگی مردم و عدم ایجاد تفرقه و پرهیز از حاشیه سازی، حفظ شتاب پیشرفت‌های علمی، ساده زیستی، تولید محصولات فرهنگی و کاهش فاصله‌های طبقاتی از جمله تأکیدات رهبری است.

امام جمعه قم، افزودند: توجه به بخش کشاورزی و موضوع اقتصاد مقاومتی از دیگر موارد مورد تأکید رهبری بوده است و ایشان فرمودند که وقتی به مردم گزارش می‌دهید آنگونه باشد که مردم این موارد را لمس کنند و نباید گزارشی داد که مردم بیگانه با آن باشند.

ایشان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که برخی از طرح‌ها به مردم و بخش خصوصی واگذار شود، افزودند: ایشان به این مورد هم اشاره فرمودند که بعد از توافق نباید این‌گونه عنوان کرد که امروز همه چیز روی ریل قرار گرفته است و دیگر مشکلی نداریم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.