هلال احمر فرصت انجام عمل خير را براي تک تک افراد جامعه فراهم کرده است94/09/29

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2028.jpegمدیر حوزه هاي علميه سراسر کشور با تاکيد بر اينکه هلال احمر فرصت انجام عمل خير را براي تک تک افراد جامعه فراهم کرده است، اظهار داشتند: هلال احمر در شرايط سخت و دشوار حادثه منا، خدمت صادقانه اي را ارائه داد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در مراسم تجليل از اعضا، داوطلبان، خيرين و واقفان جمعيت هلال احمر استان قم که در سالن همايش هاي بين المللي قم  برگزار شد، ضمن تقدير از همت بلند دکتر ضيائي در هلال احمر، فرمودند: در فرهنگ و مکتب اسلام، معرفي و شناخت ابعاد مختلف اسلام بسيار مهم است.

ایشان با بيان اينکه دين اسلام داراي بعد عبادي است، تصريح کردند: علاوه بر بعد عبادي، دين اسلام داراي بعد سياسي و اخلاقي نيز است که اين مهم ريشه در آموزه هاي ديني ما دارد.

امام جمعه قم با تاکيد بر اينکه اسلام در بعد اجتماعي سخنهاي بسياري براي گفتن دارد، افزودند: اخوت و برادري، تعاون و مساوات از جمله اصولي است که بايد به آن بسيار توجه شود.

ایشان در خصوص خدمت به ايتام، نيازمندان و مستمندان نيز تاکيد کردند: يکي از شاخصه هاي زندگي انبيا و ائمه معصومين کمک به اين افراد است و بر آن بسيار تاکيد شده است.

به فرموده آيت الله حسيني بوشهري، اگر بخواهيم نام و ياد ما در زمان زنده بماند به وقف بپردازيم و اين وقف مي تواند در زمينه وقف زمين و بيمارستان براي هلال احمر و يا توزيع بسته هاي غذايي در ميان نيازمندان باشد.

ایشان ضمن تشريح سفر آخرت براي تک تک انسان ها، يادآور شدند: بايستي تا از اين دنيا سفر نکرده ايم با انجام کارهاي شايسته و انجام وقف، توشه آخرت را براي خود، ذخيره کنيم.

مدیر حوزه هاي علميه سراسر کشور با اشاره به اينکه افراد با انجام امور خير مي توانند توشه اي براي آخرت خود لحاظ کنند، عنوان کردند: در روايات اهل بيت (ع) آمده است «اگر انجام امور خير به ذهن شما خطور کرد انجام آن را به تاخير نيندازيد»

ایشان ادامه دادند: اگر باب خير به روي انسان ها گشوده شد، آن را انجام دهيد و هلال احمر فرصت انجام عمل خير را براي تک تک افراد فراهم کرده است.

به فرموده آيت الله حسيني بوشهري، هلال احمر در شرايط سخت و دشوار منا، خدمات صادقانه اي را ارائه داد.

ایشان خاطرنشان کردند: جامعه ما نياز به همراهي و کمک دارد که دولت به تنهايي نمي تواند اين کار را انجام دهد و تک تک افراد جامعه بايستي دست به دست يکديگر دهند و در جهت کاهش آلام و رفع نيازمندي ها، اقدامات شايسته را انجام دهند.

مدیرحوزه هاي علميه سراسر کشور با تاکيد بر اينکه هلال احمر فرصت انجام عمل خير را براي تک تک افراد جامعه فراهم کرده است، اظهار داشتند: هلال احمر در شرايط سخت و دشوار حادثه منا، خدمت صادقانه اي را ارائه داد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.