همایش رسالت رسانه با سخنرانی حضرت آیت الله حسینی بوشهری در بوشهر برگزار می‌شود92/09/13

 http://www.bushehri.net/images/busshehri/3931507-180x120-cropped.jpgهمایش رسالت رسانه همزمان با سالروز شهادت شهید شاهینی با سخنرانی حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در بوشهر برگزار می شود.

عبدالله نجفی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: همایش رسالت رسانه در راستای تبیین رسالت، بایدها و نبایدهای و بررسی تکلیف فعالان رسانه، با حضور نخبگان و سخت کوشان این عرصه برگزار می‌شود.

وی با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت شهید داریوش شاهینی، اضافه کرد: حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم   در این همایش که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید والامقام مهندس داریوش شاهینی، شهید شاخص بسیج رسانه استان بوشهربرگزار می‌شود، سخنرانی خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری این همایش صبح پنجشنبه 14 آذر خبر داد و بیان داشت: این همایش در سالن اجتماعات 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) بوشهر برگزار می‌شود که از همه تلاش‌گران عرصه رسانه برای حضور در این مراسم دعوت می کنیم.

لازم به ذکر است که در سقوط یک فروند هواپیمای ارتش در سال 1384که در حال انتقال خبرنگاران و تصویربرداران رسانه‌های جمعی برای پوشش خبری و تصویری رزمایشی، عازم چابهار بود96 نفر از این عزیزان به دیار باقی شتافتند.

شهید حاج داریوش شاهینی اولین شهید رسانه استان بوشهر در این حادثه به درجه شهادت نائل آمد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.