همه امت اسلامی با ملت مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کنند94/09/07

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476432968750.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه قم، که در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار شد با بیان این که روز 7 آذر، روز نیروی دریایی است، فرمودند: پرسنل نیروی دریای در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان همواره می‌درخشند و ما حماسه نیروی دریایی ایران را در مقابل نیروهای بعثی دوران دفاع مقدس فراموش نمی کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین در 8 آذر، عنوان کردند: همه امت اسلامی باید با ملت مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کنند. 78 روز از انتفاضه سوم فلسطین می‌گذرد و نزدیک صد نفر تا کنون به شهادت رسیدند.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري افزودند: ویژگی انتفاضه سوم با دو انتفاضه دیگر این است که مردم مظلوم فلسطین در کرانه غربی یعنی جایی می‌جنگند و مبارزه می‌کنند که تحت سلطه صهیونیست‌هاست و این اوج شجاعت مردم فلسطین است.

امام جمعه قم تصریح کردند: انتظار امت اسلامی و سران کشورهای اسلامی این است که در کنار مردم مظلوم فلسطین باشند، نه این که کاری شبیه صهیونیست‌ها در بخش‌های دیگر سرزمین‌های عربی انجام دهند؛ امروز متأسفانه مردم یمن مورد هجمه کشورهایی هستند که دم از اسلام و مسلمان بودن می‌زنند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که 9 آذر (مصادف با 18 صفر) روز بزرگداشت شیخ مفید است، اظهار داشتند: من به جوانان مسلمان سفارش می‌کنم که با آثار بزرگان دین آشنا شوید و در تجلیل و تکریم عالمان دین بیشتر وارد میدان شوید.

ایشان ادامه دادند: بعد از پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت (ع)، عالمان دین بودند که دین را حفظ کردند و نگه داشتند، بنابراین از تکریم و تجلیل عالمان دین و شیخ طوسی‌ها و شیخ مفیدها و بزرگان عصرمان، کوتاهی نکنیم. 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.