همه باید در تحقق شعار سال بکوشند/اقتصاد مقاومتی موجب رفع مشکلات می شود95/01/12

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2043.jpegمدير حوزه هاي علميه کشور فرمودند: موضوع اقتصاد امر مهمی است و اقتصاد مقاومتی می تواند ما را در برابر دشمن مستحکم کرده و می توانیم در برابر آسیب ها مقاوم باشیم.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در قم، به موضوع نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کردند و عنوان کردند: موضوع اقتصاد مقاومتی امری است که مقام معظم رهبری بارها و بارها به آن تاکید داشته و بر رشد اقتصاد مقاومتی فرمایشاتی را ایراد فرمودند.

ایشان افزودند: موضوع اقتصاد امر مهمی است و اگر در این زمینه نتوانیم موفق عمل کنیم، دشمن به ما آسیب خواهد زد و در این زمینه نیز برنامه ریزی کرده است.

امام جمعه قم فرمودند: موضوع اقتصاد امر مهمی است و اقتصاد مقاومتی می تواند ما را در برابر دشمن مستحکم کرده و می توانیم در برابر آسیب ها مقاوم باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تحریم های اقتصادی بیان کردند: در آن زمان تعبیر دشمن این بود که به گونه ای عمل کنیم که برای ایران فلج کننده باشد و اگر موضوع اقتصاد مقاومتی و همت مردم نبود، دشمن به اهداف خود رسیده بود.

ایشان با اشاره به توان جمهوری اسلامی ایران افزودند: ایران در برابر تحریم ها و توطئه ها به خوبی عمل کرد و اگر تدبیر مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم نبود، نمی توانستیم موفق شویم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به موضوع رابطه با دیگر کشورها بیان کردند: رابطه ما باید به گونه ای باشد که به شرایط اقتصادی کشور کمک کند و باید مسئولان به این امر توجه جدی داشته باشند.

ایشان افزودند: دولت باید در راستای تحقق شعار امسال بکوشد و از سوی دیگر باید نقادان منصفانه نقد کرده و به فکر خیرخواهی کشور  و برطرف شدن مشکلات باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.