همه تحريم‎ها به صورت يکجا لغو شود94/01/17

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/11459_thumbzoom.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» فرمودند: در حال حاضر شاهد روايت‌هاي مختلف از اين بيانيه هستيم اعضاي تيم مذاکره کننده به نوعي در مورد بيانيه سوئيس صحبت مي‎کنند و طرف آمريکايي بيان متفاوت‎تری دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری‎ها درباره بيانيه لوزان اظهار داشتند: جا دارد که بنده از زحمات و تلاش‎های تيم مذاکره کننده تشکر و قدرداني کنم چرا که در ميدان جنگ ديپلماسي شبانه روز تلاش مي‎کنند.

ایشان ادامه دادند: در حال حاضر شاهد روايت‌هاي مختلف از اين بيانيه هستيم اعضاي تيم مذاکره کننده به نوعي در مورد بيانيه سوئيس صحبت مي‎کنند و طرف آمريکايي بيان متفاوت‎تری دارد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح کردند: تيم مذاکره کننده ما مي‎گويد که در اولين اقدام بعد از توافق همه تحريم‎ها لغو مي‎شود و طرف آمريکايي مي‏‎گويد که تحريم‎ها به تدريج لغو خواهد شد.

آيت الله حسيني بوشهري افزودند: بيان تعابير مختلف از اين بيانيه مردم را دچار تشويش مي‎کند و لازم است تا متن بيانيه به صورت دقيق و شفاف نوشته شود و در آن بيان شود که همه تحريم‎ها به صورت يکجا لغو شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.