همکاری حوزه و آموزش و پرورش تحقق اهداف نظام است 92/06/29

http://h-bushehri.ir/images/busshehri/zaman%203.jpeg آیت الله حسینی بوشهری ، همکاری آموزش و پرورش و حوزه را گام مبارکی در راستای تحقق اهداف اسلام و انقلاب معرفی کردند که نتایج گسترده و مثبتی در پی خواهد داشت.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در نشست مشترک ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه که در دبیرخانه این ستاد در قم برگزار شد، اهتمام مسئولان آموزش و پرورش به برگزاری این نشست را نشان دهنده اهتمام آنها در حفظ و تقویت ارتباط با حوزه دانستند.

ایشان با اشاره به رسالت حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در عرصه آموزش و تربیت افراد، ادامه دادند: همکاری این دو نهاد، توأم با برنامه‌ریزی مجدانه و فعالیت مشترک، می‌تواند تحول بنیادین در کشور ایجاد کند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه سرمایه‌های انسانی در آموزش و پرورش، ارزش زیاد و تأثیرگذاری در پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف نظام دارد، یادآور شدند:‌ آموزش و پرورش باید همسو با نظام اسلامی، رشد و توسعه کیفی و کمی داشته باشد تا سرنوشت کشور به بهترین شکل رقم بخورد.

امام جمعه قم فرمودند:‌ اگر حوزه توان و نیروی انسانی و قدرت برنامه ریزی خود را با آموزش و پرورش هم افق کند، کار بسیار مبارکی است که نتایج گسترده و مثبتی در پی خواهد داشت..

ایشان با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان، فعالیت آن را ارزشمند دانستند و بیان داشتند:‌ باید ساز و کارهای مشخصی برای دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شود، تا بتوان به اهداف مقدسی که برای تأسیس آن ترسیم شده، دست یافت.

آیت الله حسینی بوشهری با اعلام آمادگی حوزه‌ برای ارتقاء فعالیت‌های این دانشگاه، فرمودند:‌ حوزه‌ علمیه آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت معلمان و فرهنگیان را دارد که در این راستا، در سال‌های اخیر همکاری خوبی بین این دو نهاد شکل گرفته است.

رئيس هيات علمي بعثه مقام معطم رهبري با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جذب بودجه از سوی دبیرخانه ستاد همکاری‌ها برای توسعه فعالیت‌ها، ابراز داشتند: در راستای همکاری این دو نهاد، تشکیل کمیته مشترک برای پیشبرد کارها پیشنهاد خوبی است؛ البته باید از فضای مناسبی که تا کنون به دست آمده حداکثر استفاده را کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.