همکاری مشترک آموزش و پرورش و حوزه علمیه در تعلیم و تربیت93/12/14

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman2%206.jpgآیین نامه اجرایی کمیته همکاری آموزش وپرورش و حوزه علمیه به ادارات کل آموزش و پرورش و حوزه‎های علمیه سراسر کشور ابلاغ شد.

در این حکم مشترک که به امضای حضرت آيت الله سید هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه‎های علمیه کشور و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش رسیده، آمده است: این آیین نامه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور تقویت حضور هدفمند، جهت دار و اثرگذار روحانیت و حوزه‎های علمیه در عرصه تعلیم و تربیت رسمی عمومی کشور، برای اجرا به حوزه‎های علمیه سراسر کشور و ادارات کل آموزش وپرورش استان‎ها ابلاغ می‎شود.

بر این اساس اعضای کمیته‎های همکاری استان و منطقه، تدابیر لازم را به منظور اجرای مطلوب این آیین نامه اتخاذ و گزارش مستمر فصلی و سالانه اقدامات را به دبیرخانه ستاد همکاری‎ها ارسال کنند.

در بخش دیگری از این آیین نامه آمده است: امید است با مشارکت و همکاری مدیران، کارشناسان، صاحب نظران و همکاران حوزوی و فرهنگی، شاهد به بارنشستن شکوفه‎های تربیت اسلامی در گستره وسیع ایران اسلامی باشیم و ستاد همکاری‎ها در دوره جدید بتواند نقش خود را برای تحقق اهداف و برنامه‎های مشترک ایفا کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.