واکنش مدیر حوزه های علمیه کشور به جنایات داعش در بیروت94/08/29

http://bushehri.net/images/busshehri/IMAGE635113889090625000.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور در بیانیه ای جنایات داعش در بیروت را محکوم و تصریح کردند: ضربه های شدید بر پیکره تروریست های تکفیری موجب گردید تا آنها با هدف ایجاد شکاف در میان صفوف متحد ملت مقاوم لبنان اقدام به این حملات ناجوانمردانه نمایند.

متن بیانیه حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»  بدین شرح است:

خبر انفجارات تروریستی در منطقه برج البراجنه بیروت و به خاک و خون کشیده شدن انسان های مظلوم و بیگناه در این رویداد موجبات تألم و تأثر شدید گردید. واقعه ای که خوی ددمنشانه تکفیری ها را بیش از پیش نمایان نمود و صحیح بودن راهی که ملت لبنان دربالندگی و سرافرازی انتخاب نموده اند مورد تأیید قرار داد.

بی شک ضربه های شدیدی که بر پیکره تروریست های تکفیری از سوی جبهه مقاومت در عرصه های مختلف وارد آمده، موجب گردید تا آنها با هدف ایجاد شکاف در میان صفوف متحد ملت مقاوم لبنان اقدام به این حملات ناجوانمردانه نمایند، شاید موجب بازگرداندن روحیه تخریب شده در میان مزدوران آنان باشد.

اعلام ماهیت مذهبی بودن این جنایت ها بدون تردید توطئه ای جهت اختلاف افکنی مذهبی و طائفی میان برادران مسلمان است؛ زیرا جهان اسلام تاکنون شاهد جنایات تکفیری ها علیه برادران اهل سنت و شیعه در همه جا بوده است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن محکوم نمودن این اقدام و عرض تسلیت و همدردی این واقعه اسفناک به خانواده های داغدار شهدا و ملت لبنان، از خداوند جل و علا برای بازماندگان، صبر و اجر و برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی خواستار است.

سید هاشم حسینی بوشهری

                                                           مدیر حوزه های علمیه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.