پخش زنده نهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه از رادیو معارف93/10/24

http://bushehri.net/images/zaman/IMAGE6345730808681578171-e1356345525300.jpgمراسم افتتاحیه و اختتامیه نهمین اجلاس جامعه مدرسان حوزه علمیه قم و علمای بلاد که حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در ان به سخنرانی خواهند پرداخت به صورت زنده از رادیو معارف پخش می‌شود.

نهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در قم برگزار می‌شود که این مراسم به صورت زنده از رادیو معارف پخش خواهد شد.

بنابراعلام روابط عمومی رادیو معارف مراسم گشایش و پایانی این اجلاس با موضوع «نقش حوزه‌های علمیه و علمای بلاد در تبیین فرهنگ و اقتصاد اسلامی»، پنج‌شنبه 25 دی‌ماه صبح و عصر در قم برگزار می‌شود که حضرات آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی در آن سخنرانی خواهند داشت.

آیت‌الله یزدی، رییس شورای عالی جامعه مدرسان حوزه علمیه قم، آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر این اجلاسیه و جمعی از علمای بلاد در این همایش به سخنرانی خواهند پرداخت.

نهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با همت تلاشگران فنی و پخش رادیو معارف در دو نوبت صبح و بعد ازظهر پنج شنبه 25 دی‌ماه از مجتمع فرهنگی و مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.