پیروزی بشار اسد افتضاحی آشکار بر پیشانی تروریست‌ها و حامیان آنها بود93/03/17

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476432968750.jpgامام جمعه قم، حضور پرشور مردم سوریه در انتخابات اخیر را خط بطلانی بر افکار و رفتار شوم تروریست‌ها و حامیان آنها ارزیابی کردند و افزودند: پیروزی قاطعانه بشار اسد نشان داد که ماهها قتل و غارت و جنایت در حق مردم سوریه افتضاحی آشکار بر پیشانی تروریست‌ها، تکفیری‌ها و حامیان غربی آنها بود.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» با تاکید بر این که ایران اسلامی از همان ابتدا راه حل سیاسی را برای خروج سوریه از بحران پیشنهاد داده بود، ادامه دادند: حال سوال این جاست که تروریست‌ها و حامیان آنها دیگر چه بهانه‌ای برای حضور و دخالت در امور سوریه دارند

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه دادند: برخی از آروزهای جوانان در شرایط فعلی بیشتر جنبه توهم دارد و نمی تواند مسیر درست را برای انسان ترسیم کند.

ایشان با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام مردم را دعوت به احیای مکارم اخلاقی در جامعه کرده اند، اظهار کردند: امام صادق (ع) به این موضوع اشاره کرده اند که برپایی تقوا و احیای مکارم اخلاقی در جامعه سبب تقرب انسان می شود و انسان به آن هیچ نیازی ندارد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزودند: در هفته های گذشته این موضوع را مطرح کردیم که چه چیز سبب عبور انسان از خطوط قرمز می شود و به جهل و تقلید های کورکورانه و برداشت های نادرست از دین اشاره کردیم.

ایشان با اشاره به اینکه آروزهای طولانی در زندگی سبب خارج شدن  انسان از چهارچوب های اصلی دین می شود تصریح کردند: مادری که در آروزی داشتن فرزند صالح است با آروزی این بار سنگین را تحمل می‌کند و این موضوع در باره افراد مختلف متفاوت است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.