کار مدیران مدارس همانند باغباني است که نهالي را بزرگ کرده و ميوه هاي آن را مي‌چيند94/01/19

http://bushehri.net/images/0000/2/1/1200000000.jpgحضرت آيت الله سید هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، پيش از ظهر سه شنبه در ديدار نوروزي با مديران مدارس علميه استان قم، ضمن تبريک سال جديد و ولادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشتند: رسول گرامي اسلام(ص) در روايتي فرموده اند: «اِنَّ اللَّهَ يحِبُّ أَنْ يري اَثَرَ النِّعْمَةِ عَلي عَبْدِهِ/ خداوند دوست دارد كه اثر نعمت را بر [وجود] بنده‌اش ببيند.

ایشان ابراز داشتند: ما امروز مشمول نعمت بزرگ الهي که حضور در حوزه‌هاي علميه است، هستيم و افتخار سربازي امام زمان(عج) و شاگردي مکتب امام صادق(ع) را داريم که تمام اينها نعمت است؛ بايد قدردان آن باشيم و مسئوليت خود را با تمام توان انجام دهيم.

عضو خبرگان رهبري خطاب به مديران مدارس، بیان داشتند: بدون تعارف و اغراق، کار شما همانند باغباني است که نهالي را بزرگ کرده و ميوه هاي آن را مي‌چيند.

آيت الله حسيني بوشهري ادامه دادند: رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقليد ثمره همين مدارس علميه هستند و در همين حجرات به مطالعه و مباحثه پرداخته‌اند که امروز توفيقات الهي شامل حال اين بزرگواران شده و به اين جايگاه رسيده‌اند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم عنوان داشتند: از آرزوهايم اين است مدرسه‌اي در اختيارم قرار بگيرد و به تربيت طلاب بپردازم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.