کار پژوهش در حوزه علمیه کم رنگ است94/09/18

http://bushehri.net/images/41/222/8757452/20/1200000000.jpgنماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: کار پژوهش در حوزه علمیه کم رنگ است و باید بر اساس یک تکلیف، به صورت جدی پیگیری شود تا به یک چالش جدی تبدیل نشود.

جشنواره آیت الله علامه بلادی بوشهری با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، مسئولین ارشد استان، روحانیون، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در این جشنواره فرمودند: قلم از طرف خداوند روایت عجیبی دارد، اگر امروز قلم وجود نداشت ملک و دین محقق نمی شد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار کردند: در کنار پژوهش ها در استان و با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، طلاب باید آثار را جمع آوری و به دبیر خانه ها ارسال کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم افزودند: کار پژوهش در حوزه علمیه کم رنگ است و باید بر اساس یک تکلیف، به صورت جدی پیگیری شود تا به یک چالش جدی تبدیل نشود.

مدیر حوزه های علمیه کشور بیان کردند: در حوزه های علمیه باید به روش تحقیق توجه شود و در تحقیق علاوه بر مباحث نظری باید از نظرات کاربردی نیز استفاده شود.

ایشان عنوان کردند: ذکر منبع باید مدّ نظر نویسندگان باشد و اگر مطلبی بدون ذکر منبع نقد شود یک خیانت آشکار است.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کردند: شناسایی نیرو، شناسایی استعداد، شناسایی ظرفیت کل کشور و استان، بستر سازی برای فرهنگ پژوهش، برگزاری کارگاه پژوهش و حمایت از پژوهشگران باید در الویت قرار گیرد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.