کارگاه‌هاي ضيافت انديشه استادان پاسخ به نياز اساسي جامعه امروز است94/06/08

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%2012.jpgمدير حوزه‌هاي علميه کشور با بيان اينکه ترکيب علم و دين در راستاي تمدن‌سازي اسلامي، نياز اساسي جامعه علمي ايران است، فرمودند: برگزاري کارگاه‌هاي ضيافت انديشه و هم‌انديشي استادان در جوار بارگاه ملکوتي امام رضا (ع) پاسخ به اين نياز اساسي کشور است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در جلسه هم‌انديشي استادان واحدها و مراکز آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي استان بوشهر در سالن هتل جم مشهد مقدس اظهار کردند: جامعه امروز ما با ترکيب علم و دين مي‌تواند با اقتدار بيشتر به آينده نظر داشته باشد و در راستاي شکوفايي تمدن اسلامي بکوشد.

ایشان برگزاري طرح ضيافت انديشه را در مشهد مقدس حرکتي بسيار ارزشمند توصيف کردند و فرمودند: انتظار مي‌رود استادان اين فرصت را غنيمت بشمارند و از شرايط معنوي موجود و حضور استادان گرانقدر، نهايت بهره را ببرند و از اندوخته‌هاي خود در کلاس‌هاي درس استفاده کنند.

مدير حوزه‌هاي علميه کشور خاطرنشان کردند: نقشي که استادان در راستاي تربيت اخلاقي دانشجويان مي‌توانند ايفا کنند به مراتب بيشتر از استاداني است که لباس اخلاق مي‌پوشند و به هدايت دانشجويان مي‌پردازند.

آیت الله حسيني بوشهري از زحمات و تلاش‌هاي پيگير و مؤثر حجت‌الاسلام والمسلمين دشتي، رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان بوشهر و حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمرتضي حسيني رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي استان بوشهر به خاطر تلاش‌هاي مؤثرشان در دانشگاه و به خصوص برگزاري اين کارگاه ها تشکر کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.