کتاب «آفتاب در مصاف» با حضور آیت الله حسینی بوشهری رونمایی می‌شود92/08/08

http://www.bushehri.net/images/3680754-180x120-cropped.jpgمراسم رونمایی از کتاب «آفتاب در مصاف» علل و ابعاد حادثه عاشورا برگرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی، در حرم حضرت معصومه(س) و با حضور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  برگزار می شود.

همزمان با نزدیک شدن به ایام محرم مراسم رونمایی از کتاب « آفتاب در مصاف » علل و ابعاد حادثه عاشورا برگرفته از بیانات حضرت آیت الله العظمی سیّد علی خامنه ای(مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

این مراسم در تاریخ پنجشنبه 9 آبان ماه سال جاری در ساعت 9 صبح با حضور حضرت  آیت الله حسینی بوشهری و با مداحی حاج مهدی سلحشور و شعر خوانی حمیدرضا برقعی و با حضور روسای دفاتر مراجع عظام و جمعی از علما، فضلا و طلّاب حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات صحن صاحب الزمان(عج)حرم مطهر حضرت معصومه برگزار می گردد.

کتاب آفتاب در مصاف در 1040 صفحه شامل مجموعة تمام گفتارها و مطالب  معظّم ٌله از سال 1357 تا 1390 درباره ی وجود مقدّس امام حسین ‎ (ع) و تحلیل وقایع پیش و پس از عاشورای سال 1361 هجری است که به روش سیر زمانی تدوین شده است.

بهره گیری از فهرست تفضیلی و موضوعی، نمایه لفظی، نمایه آیات، نمایه روایات، نمایه کلمات بزرگان و کتابنامه جامع و همچنین ارائه مستندات کتاب در قالب لوح فشرده به همراه کتاب از ویژگی های بارز و منحصر به فرد این مجموعه است.

این اثر در قالب کتاب مرجع به گونه ای سامان یافته که بتواند مبنای پژوهش محققان این حوزه قرار گیرد، تا با مراجعه به آن بتوانند با توجه به دیدگاههای رهبری در این موضوع تحقیقات خود را گسترش دهند.

لازم به ذکر است پیش از این سه عنوان کتاب دیگر نیز با موضوع امام حسین(ع) و عاشورا از بیانات مقام معظّم رهبری با عناوین « چهار گفتار»، «درس های عاشورا» و « 72سخن عاشورائی » از این انتشارات منتشر شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.