گفت‌وگوی تلفنی مدیر حوزه های علمیه کشور با سفیر ایران در لبنان 92/09/03

http://www.bushehri.net/images/boshehri_ll92_181324.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در گفت وگوی تلفنی پیام تسلیت حوزه ها را به سفیر ایران در لبنان ابلاغ کردند.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفت وگوی تلفنی با غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی در لبنان، پیام تسلیت حوزه های علمیه را در خصوص اقدام ترویستی اخیر در مقابل سفارت جمهوری اسلامی که منجر به شهادت حجت الاسلام والمسلمین انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی و تعدادی از مردم لبنان شد را به وی ابلاغ کردند. 

ایشان با تاکید بر ابراز همدردی ملت بزرگ ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی با خانواده های شهدای لبنانی، تصریح کردند: پیام تسلیت حوزه های علمیه را به مردم مجاهد لبنان، علما و شیعیان ابلاغ فرمائید.

 رکن آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با ابراز تشکر از پیام تسلیت حوزه های علمیه به ملت لبنان، اظهار داشت: دشمنان از سر استیصال به اقدامات تروریستی روی آورده اند.

وی با تاکید بر این که مقاومت هیچ گاه در حرکت به سوی مسیر خود، متوقف نخواهد شد، ابراز داشت: مردم لبنان و حزب الله ثابت کرده اند که اجازه رسیدن دشمنان به اهداف خود را نمی دهند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با بیان این که دست‌اندرکاران این اقدام ترویستی از منظر سیاسی دچار شکست سنگینی شدند، خاطرنشان کرد: تمام مجامع بین‌المللی، شخصیت‌های برجسته دنیا و گروه های مختلف سیاسی در لبنان این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

رکن آبادی در پایان از توجه مسئولان نظام، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و همدردی ملت ایران با ملت لبنان ابراز تشکر و قدردانی کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.