۱۹ دی منشأ تحولات عظیم در ایران بوده است94/10/19

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476432968750.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم بیان داشتند: مردم قم با این قیام خود، انزجار خود را از دستگاه طاغوت اعلام کردند و در برابر آماج گلوله آنان ایستادند و به شهادت رسیدند.

آیت الله حسینی بوشهری، با بیان اینکه ۱۹ دی منشأ تحولات عظیم در ایران بوده است، افزودند: ۱۹ دی نشان داد جامعه‌ای که متکی بر بصیرت، ایمان و استقامت باشد، این جامعه پیروز خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، خطاب به مهمانان یمنی حاضر در نماز جمعه قم بیان داشتند: ما قیام‌های ۱۵ خرداد و ۱۹ دی را داشته‌ایم و در نهایت به پیروزی رسیدیم و شما هم می‌توانید علیه دشمنان خود به پیروزی دست یابید.

آیت الله حسینی بوشهری، همچنین با اشاره به ۲۱ دی‌ماه سالروز شهادت شهید احمدی روشن از دانشمندان هسته‌ای کشور، فرمودند: دشمنان بدانند اگر دانشمندان را از ما بگیرند رشد علمی کشور متوقف نخواهد شد و ملت ما این مسیر را یافته و آن را ادامه می‌دهد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.