آیت‌الله حسینی‌بوشهری؛ پیش‌بینی امام‌(ره) بر سقوط اسرائیل درحال تحقق است 93/05/04

http://www.bushehri.net/images/banners/0_8_225003.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  با بیان این که امروز مردم مسلمان ایران حماسه پرشکوهی خلق کرده‌اندفرمودند: حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که هر چه زودتر پیش‌بینی حضرت امام‌(ره) مبنی بر سقوط اسرائیل به واقعیت بپیوندد. 

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم شهر مقدس قم با اشاره به این‌که امروز مردم مسلمان ایران به دلیل جنایت‌های اسرائیل حماسه پرشکوهی را خلق کرده‌اند اظهارداشتند: این راهپیمایی امروز مردم مسلمان ایران پیام روشنی به همراه دارد؛ یکی از این پیام‌ها دفاع از مظلومان و کودکان و زنان بی‌پناه فلسطینی است که مظلومانه زیر بمب‌های صهیونیستی ‌ها به شهادت می‌رسند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به پیام دوم حضور مردم در این روز تصریح کردند: این پیام برای قدرت‌ها است و مردم فلسطین می‌دانند که تنها نیستند و ملت عزیز ایران همواره حامی مسلمانان غزه است.

عضو خبرگان رهبری افزودند: حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که انشالله هر چه زودتر پیش‌بینی حضرت امام‌(ره) مبنی بر سقوط اسرائیل به واقعیت بپیوندد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان این‌که حضور پرشور ملت ایران پیام‌هایی را نیز برای استکبار به همراه دارد تصریح کردند: امروز سران استکبار شاهد صحنه‌هایی دلخراش کشتار مردم فلسطین هستند اما آنها و سران کشورهای عربی و اسلامی سکوت مرگباری را اتخاذ کرده‌اند و شاهد این جنایت‌ها هستند.

معاون جامعه مدرسین تصریح کردند: باید از سران کشورهای عربی پرسید رسالت اسلامی و عربی شما کجا رفته است و چرا با سکوت خود از اسرائیل حمایت می‌کنید؟

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.