تاکید مدیر حوزه های علمیه کشوربر حذف تشریفات زائد اداری 92/07/08

http://www.bushehri.net/images/busshehri/6/sa_172978.jpgمعاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم، پرهیز از تشریفات زائد اداری را از اولویت های مهم حوزه برشمردند و فرمودند: تسهیل در امور مراجعین و طلاب و برخورد شایسته با آنان، از دغدغه های اصلی دست اندرکاران حوزه می باشد.
حضرت  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امروز در بازدید از ادارات و بخش های مختلف معاونت آموزش حوزه های علمیه، خدمت در حوزه را نوعی عبادت دانستند و فرمودند: خدمت در این گونه نهادها بدون اغراق، نوعی عبادت محسوب می‏شود، چرا که خدمت به شاگردان امام صادق(ع) و سربازان امام عصر(عج) است.

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به لزوم تکریم طلاب، ابراز داشتند: تسهیل در امور مراجعین و طلاب و برخورد شایسته با آنان از دغدغه های اصلی دست اندرکاران حوزه می باشد.

ایشان، پرهیز از تشریفات زائد اداری را از اولویت های مهم حوزه برشمردند و تصریح کردند: تا جایی که ممکن است باید کارهای طلاب در حداقل زمان ممکن انجام شود تا آنان بتوانند به درس و بحث خود بپردازند.

مدیر حوزه های علمیه کشور، در ادامه اهتمام به برنامه‏ریزی در زمینه آموزش زبان های خارجی به طلاب را از وظایف معاونت آموزش حوزه ذکر کردند و افزودند: برنامه‏ ریزی و مشخص نمودن سطوح و مراکز زبان آموزی طلاب، بر عهده این معاونت است که باید با دقت و سرعت به سرانجام برسد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری همچنین بروز رسانی عناوین و سرفصل‎های درسی رشته‏ های تخصصی را ضرور دانستند و ابراز داشتند: باید برای بهره وری بیشتر از مراکز تخصصی، برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش حوزه های علمیه نیز در حاشیه این بازدید، گزارش مبسوطی از فعالیت ها و برنامه های این معاونت ارائه داد.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.